اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟

چه کسانی کاندیدای مناسب لیفت شقیقه هستند؟

افتادگی پوست ناحیه شقیقه می‌تواند باعث افتادگی گوشه چشم‌ها و ابروها شده و ظاهر و جذابیت چشم را کاهش دهد. لیفت شقیقه یکی از عمل‌های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که برای بالا کشیدن دم ابرو و گوشه خارجی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه تنها حالت کشیده و جذابی برای چشم‌ها به وجود می‌آورد، بلکه تأثیر بسزایی هم در لیفت و بالا کشیدن گونه‌ها دارد. فاصله کم چشم و ابرو در مورد لیفت شقیقه باید بررسی شود.در صورت نزدیک بودن فاصله چشمها به ابروها شما کیس انجام عمل لیفت شقیقه هستید در غیر این صورت نیازی نیست. پزشک با توجه به میزان افتادگی پوست و انتظارات مراجعه‌کننده بهترین روش لیفت شقیقه را پیشنهاد می‌دهد.

در صورت نیاز به انجام این روش و پاسخ به سوالات در زمینه لیفت شقیقه با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.
آدرس کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی دکتر رامین مدرسی: اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

مزایای لیفت شقیقه

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های لیفت شقیقه، زیباتر و جوان‌تر کردن چهره شما است. در لیفت شقیقه این کار با بالا کشیدن ابروها و چشم‌ها یا برطرف شدن چین‌وچروک‌های اطراف این نواحی انجام می‌شود. این موضوع باعث ایجاد تقارن در حالت ابروها شده و چهره شما را شاداب‌تر می‌کند. علاوه بر این می‌توانید حالت موردنظر خود را در چشم‌ها یا ابروها ایجاد کنید و آنها را کمی به سمت بالا بکشید؛ بنابراین چهره شما زیباتر شده و چشم‌هایتان درشت‌تر به نظر می‌رسند.

لیفت شقیقه با تزریق ژل

یکی دیگر از شیوه‌ها و تکنیک‌های مورد استفاده در لیفت شقیقه، تزریق ژل می‌باشد. در این تکنیک زیبایی تزریق ژل به شقیقه از طریق یک سوزن با میکرو کانولا به میزان 1 الی 2 میلی‌لیتر فیلر انجام می‌شود. اگر ناحیه مورد نظر برای کشیدگی و لیفت بسیار عمیق باشد می‌بایست از حجم بیشتری از فیلر برای تزریق استفاده کرد. تنها ایرادی که در تکنیک کانولا ممکن است ایجاد شود، ناهمواری در پوست می‌باشد. در تکنیک لیفت شقیقه با ژل میتوان از فیلرهای مختلفی برای تزریق استفاده کرد اما متداول‌ترین این فیلرها، فیلرهای اسید هیالورونیک می‌باشند. مدت ماندگاری انواع فیلرها به نوع فیلر، پوست و بدن فرد بستگی خواهد داشت.

لیفت شقیقه

لیفت شقیقه با پلاسما جت

یکی از روش‌های مدرن دیگر لیفت شقیقه و ابرو، شیوه پلاسما جت می‌باشد. در روش لیفت شقیقه با پلاسما جت به این صورت می‌باشد که توسط دستگاه مخصوص حرارت به صورت نقطه‌ای به بافت مشخصی از پوست وارد می‌گردد و طی فرآیند تبخیر پوست صورت به سمت بالا لیفت می‌گردد و اصطلاحاً عمل لیفت شقیقه انجام می‌گردد.

لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ ، نوعی روشی زیبایی است که در این روش از بخیه‌های موقتی برای عمل لیفت انجام می‌شود که این بخیه به‌راحتی قابل‌رؤیت می‌باشند. در این شیوه زیبایی جراح به جای استفاده از روش جراحی، با استفاده از نخ‌های مخصوص لیفتینگ و به‌راحتی با دوختن، پوست ناحیه شقیقه را بالا کشیده و باعث می‌شود که پوست منطقه شقیقه کشیده‌تر و در نتیجه صورت و چهره را زیباتر و پوستی محکم‌تر نشان دهد.

افراد در روش لیفت شقیقه با نخ، تحریک کلاژن را به دنبال دارند، بهبود تدریجی رنگ و استحکام پوست را در ناحیه شقیقه و گیجگاه مشاهده می‌کنند. در حالی که نخ‌های آنها در جای خود قرار دارد، بدن می‌خواهد که جای بخیه را بهبود بخشد و بخیه‌ها را از بدن فرد خارج کند، لذا شروع به کلاژن سازی و در نهایت به محکم شدن پوست و ناحیه شقیقه می‌گردد. در لیفت شقیقه بدون جراحی و با نخ از دو نوع نخ مونو و pdo برای کشیدن و بالا آوردن شقیقه استفاده می‌شود.

جراحی لیفت شقیقه

جراحی لیفت شقیقه به این صورت است که ابتدا یک برش بسیار کوچک در اطراف چشم و پوست شقیقه ایجاد می شود. در آن محل پوست شقیقه و لایه های زیرین آن به قدری کشیده می شوند تا تمامی چین و چروک های اطراف چشم و شقیقه از بین بروند. در این حالت دم ابروها هم کمی به سمت بالا کشیده می شوند و یک حالت تقارن بین چشم و ابرو و صورت به وجود می آید. لیفت شقیقه دارای روش های متفاوتی اعم از SMAS و MACS برای کشیدن پوست شقیقه است.

  1. در روش SAMS لیفت شقیقه تنها لایه سطحی زیر پوست کشیده می شود.
  2. در روش MACS لیفت شقیقه لایه عمیق تر پوست و لایه ساب پریوستئال کشیده می شود.
  3. عمل لیفت شقیقه به صورت بیهوشی کامل و بیحسی موضعی قابل انجام است.

افراد مناسب لیفت شقیقه

توصیه های قبل از لیفت شقیقه

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیفت شقیقه

رایج‌ترین عوارض پس از لیفت شقیقه با هریک از روش‌های معرفی شده تورم، قرمزی، التهاب و کبودی است. این علائم مدت کوتاهی پس از لیفت برطرف شده و نگران‌کننده نیستند. درواقع در طولانی‌ترین حالت علائم تا دو هفته پس از جراحی وجود خواهند داشت. البته در مواردی کبودی‌های جزئی حتی تا دو ماه پس از عمل جراحی لیفت شقیقه نیز دیده شده است. همچنین ممکن است تا چند ساعت یا یکی دو روز پس از لیفت در شقیقه‌های خود احساس بی‌حسی داشته باشید. این احساس موقتی است و با برطرف شدن اثر داروی بی‌حسی رفع خواهد شد.

در مواردی ممکن است محل‌های برش جراحی یا ورود و خروج نخ‌ها کمی خارش پوست داشته باشد. این خارش معمولاً قابل‌تحمل است اما اگر از حد تحمل شما خارج شد حتماً برای دریافت پماد ضد خارش با پزشک خود مشورت کنید. لیفت شقیقه مشکلی در موهای شما ایجاد نکرده و با خونریزی یا ریزش مو همراه نیست. علائم شدیدتر لیفت شقیقه می‌تواند سردرد یا سرگیجه باشد.

جراحی سرپایی تزریق چربی به باسن در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :مونا داوودی [ 1402-09-18 ]
من 44 ساله هستم، به طور ارثی پشت پلک و ابروم افتادگی دارم و خیلی تو چهرم تاثیر بدی گذاشته چند باری بوتاکس و لیفت نخ انجام دادم ولی باز برگشت، آیا برای انجام لیفت شقیقه نیاز به بیهوشی هست، و اینکه اطراف چشم کبود میشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
گونه گذاری با تزریق چربیگونه گذاری با تزریق چربی

گونه‌های افتاده و لاغر، چهره را مسن‌تر نشان می‌دهد. گاهی دیده می‌شود افراد برای اینکه گونه‌هایی برجسته و زیبا داشته باشند، یا با اضافه وزن خود کنار می‌آیند و یا اقدام به افزایش وزن غیر معمول می‌نمایند ... ادامه مطلب

مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

مزوژل پروسترولین یکی از جدیدترین و مؤثرترین راههای درمان مشکلات پوستی از جمله لک است. مزوژل حاوی مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها هستند که به روشن‌تر شدن و افزایش طراوت پوست کمک می‌ کند و جهت درمان لک در نواحی صورت، گردن و دستها مؤثر هستند. ... ادامه مطلب

از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.