اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / روش انجام و مکانیسم اثر پلاسما جت چگونه است؟

روش انجام و مکانیسم اثر پلاسما جت چگونه است؟

پلاسماجت نام نوعی تکنیک ایمن جوانسازی پوست است که به وسیله دستگاهی به همین نام انجام می‌شود. دستگاه پلاسماجت با یونیزه نمودن گاز میان اپلیکاتور و پوست، با ایجاد بار الکترونی بر روی غشای پوست اثر می‌گذارد و از این طریق با تحریک سلول‌ها سبب جوانسازی و بهبود بافت تحت درمان می‌شود. عملکرد دستگاه پلاسما جت به این‌گونه است که به آرامی نزدیک پوست می‌شود و پرتوهای پلاسما به تمامی نواحی مقاوم پوست نفوذ کرده و به خصوص می‌تواند نواحی آسیب‌دیده را هدف قرار دهد و باعث حذف پوست اضافه و جوانسازی پوست می‌گردد.

پلاسماجت برای درمان انواع جای جوش و آکنه و اسکار بسیار مؤثر می‌باشد. پلاسماجت یکی از روش‌های غیر هجومی برای جوانسازی پوست می‌باشد که نسبت به دیگر روش‌های جوانسازی پوست مراقبت‌های کمتری می‌خواهد و نتایج مناسب‌تری نیز دارد.

جوانسازی پوست با روش غیر تهاجمی پلاسما جت در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان با بهترین نتایج انجام می‌گیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از این مرکز با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش انجام و مکانیسم اثر پلاسما جت

پلاسما حالت جدیدی از ماده است که بیشتر شبیه گاز بوده است؛ اما با حرارت زیادی همراه است. تفاوتی که پلاسما با گاز دارد این است که پلاسما برخلاف گاز رسانا بوده و در اثر تماس با سایر موارد سریعاً سرد می‌شود. این خصوصیت پلاسما موجب شده که از آن در زمینه پزشکی و زیبایی استفاده شود.

پلاسما که از ذرات گازی یونیزه تشکیل شده توسط دستگاه به سطح پوست و در نواحی مورد نظر وارد شده که در نتیجه آن مشکل پوستی درمان می‌شود. در این روش پوست ناحیه تحت درمان با پلاسما جت به صورت نقاط ریز و با فاصله کم (تقریباً 5/0 میلی‌متر) سوزانده می‌شود. این کار موجب تبخیر قسمت‌هایی از لایه‌های عمیق پوست شده که در نتیجه آن پوست جمع می‌شود. به کمک این دستگاه، حرارت به ناحیه تحت درمان وارد می شود، بدون اینکه بر روی بافت‌های اطراف آن تأثیر بگذارد. در این روش به کمک توازن اتمی و به دلیل داشتن انرژی و دمای بالا تحریک سلول‌های پوستی صورت گرفته و موجب جوانسازی و بهبود ناحیه تحت درمان می‌شود.

کاربردهای پلاسما جت

کاربردهای پلاسما جت در زیبایی

مزایای پلاسما جت

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

افراد مناسب جهت انجام پلاسما جت

از ترمیم پوست پلاسما برای جوانسازی پوست با بهبود خطوط و چروک‌های صورت (ریتیدها) و رنگدانه های پوستی همراه با عکسبرداری استفاده می‌شود. بهتر است در زمان علائم اولیه پیری مانند:

  1. لکه‌های سنی و تغییر رنگ پوست (هایپرپیگمانتاسیون)
  2. شل شدن پوست
  3. در اطراف بینی و دهان ایجاد می‌شود
  4. چین‌وچروک اطراف بینی و دهان انجام شود.

عوارض پلاسما جت

1. تورم در ناحیه درمان

2. ایجاد دلمه‌هایی بر روی پوست پلک که در اغلب مواقع پس از یک هفته از بین می‌رود.

3. تغییر رنگ پوست که معمولاً موقتی می‌باشد.

لازم به ذکر است به دلیل حساسیت نواحی اطراف چشم، در صورت عدم مهارت پزشک در انجام پلاسما جت پلک ممکن است عوارض ماندگارتر و صدمه زننده‌ای پس از این روش ایجاد شود. به همین جهت توصیه می‌کنیم برای انجام این عمل، حتماً به پزشکی مراجعه نمایید که از تبحر ایشان اطمینان حاصل نموده‌اید.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز کاشت مو و در اصفهان می‌باشد که با سالها تجربه و بکارگیری جدیدترین متدها، می‌تواند بهترین نتایج کاشت را به شما متقاضیان محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟

دانه‌های قرمز پوستی‌ ممکن است در ناحیه‌ی کوچکی از بدن بروز کنند یا اینکه سطح وسیعی از پوست را درگیر کنند. علل مختلفی موجب ایجاد دانه‌ی پوستی می‌شوند؛ به همین دلیل طیف درمانی گسترده‌ای نیز برای آن وجود دارد. در ادامه به معرفی بیماری‌های پوستی که علائم دانه‌های قرمز با خارش را دارند می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟

گودی بغل ران در قسمتی که باسن به ران می‌ رسد ایجاد می‌ شود. از دلایل گودی بغل ران می‌ توان به مواردی چون تغییر در ساختار سلول‌ های چربی، افزایش سن، هورمون‌ ها، ژنتیک و تغییرات شدید وزنی اشاره کرد. روش‌ های زیادی برای رفع گودی کنار ران وجود دارد که شامل تزریق چربی است. ... ادامه مطلب

قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

بالا رفتن میزان هورمون تستوسترون در آقایان با سنین بالا سبب تولید دی هیدروتستوسترون در این افراد شده که به سبب این اتفاق این افراد دچار ریزش مو خواهند شد. این نوع ریزش مو که به ریزش موی مردانه معروف است یکی از اصلی ترین دلایل از دست دادن مو در آقایان می باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.