اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / چند درصد ژل لب پس از تزریق جذب میشود؟

چند درصد ژل لب پس از تزریق جذب میشود؟

بسیاری از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی لب های کوچک و باریکی دارند و همین مورد باعث شده است تا اعتماد به نفس خود را از دست بدهند. در مقابل در برخی افراد و بنا به دلایلی مانند بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن و یا آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید، ممکن است به مرور از حجم لب ها کاسته شود که هر دو حالت و این که فرد از ابتدا لب باریکی داشته یا به مرور از حجم لب ها کم شده است، می تواند نارضایتی هایی را به همراه داشته باشد. امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق ژل لب به راحتی می توانیم با بهبود ساختار ظاهری لب های خود، ضمن کنترل کامل بر میزان تغییر شکل لب در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه برسیم. زود جذب شدن ژل لب در افراد متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه ذکر میگردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای ژل لب

  1. حجم دهی لب ها
  2. متقارن کردن لب‌ها در صورت نیاز
  3. بدون عوارض جانبی
  4. ماندگاری بالا
  5. راحت بودن کنترل حجم لب
  6. سازگاری بالا با بدن

تزریق ژل لب

پس از بیحس کردن موضع، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می‌شود. سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از ژل در لب‌ ها تزریق می‌شود.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل لب

حدود یک هفته قبل از تزریق فیلر لب ، از مصرف آسپرین (البته اگر دارویی حاوی آسپیرین مصرف می کنید با پزشک عمومی یا پزشک خود صحبت کنید)، ایبوپروفن، ویتامین E و مکمل های روغن ماهی خودداری کنید؛ زیرا اینها رقیق‌کننده‌های طبیعی خون هستند که ممکن است باعث کبودی بیشتر شما شوند؛ اما مصرف استامینوفن مانعی ندارد.

جذب سریع ژل لب

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

علل زود جذب شدن ژل لب

چند درصد ژل لب پس از تزریق جذب میشود؟

همه ی ژل ها بلافاصله پس از تزریق شروع به جذب شدن می کنند. سرعت این جذب ممکن است برای هر ماه بین 5 تا 30 درصد باشد. به طور متوسط یک ژل خوب حدود 10 درصد در هر ماه جذب می شود. پس انتظار می‌رود پس از 10 ماه تمام آن جذب شده باشد. این عدد متوسط بوده و بسیار متغیر است.

برای ماندگاری ژل لب چه کنیم؟

  1. برای مدت طولانی در معرض نور آفتاب نباشید. نور قوی UV باعث خشکی و سوختگی پوست می‌شود. پوست صورت و مخصوصاً لب‌ها که نازک‌تر از بقیه قسمت‌های بدن است با تابش مستقیم نور خورشید به راحتی دچار سوختگی می‌شود. اگر مجبور هستید ساعت‌های طولانی زیر نور خورشید باشید، حتماً از کلاه آفتابی مناسب برای حفاظت از پوست استفاده کنید.
  2. غذاهای سالم مصرف کنید. از مصرف غذاهای کنسروی و فست فود پرهیز کنید. شکر با کلاژن پیوند می‌دهد و کارایی آن را مختل می‌کند. مصرف کافئین را محدود کنید؛ زیرا ممکن است باعث تورم شود. غذاهای بدون نمک و ادویه گزینه مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال ماندگاری ژل لب هستند.
  3. سیگار کشیدن ممنوع. نیکوتین رگ‌ های خونی را مسدود می‌کند و در نتیجه رطوبت کمی به بافت پوستی می‌رسد. کاهش رطوبت پوست لب‌ها اثر مستقیم روی کاهش ماندگاری ژل لب خواهد داشت.
  4. آب فراوان بنوشید. با هیدراته کردن پوست خود می‌توانید مزایا و ماندگاری ژل لب را برای خودتان تضمین کنید.
  5. توصیه‌های مراقبتی پزشک خود را رعایت کنید.

کاندید نامناسب تزریق ژل لب

ماندگاری ژل لب

ژل های لب در بهترین شرایط خود تا یک سال دوام دارند؛ ولی عموماً تا شش یا هشت ماه ماندگاری دارند. دوام و ماندگاری ژل های لب نیز در بدن هر فرد متفاوت است. به دلیل اینکه لب ها بیشتر حرکت می کنند بدن زودتر ژل را جذب کرده پس هر شش ماه یک بار نیز به تزریق مجدد می باشید.

هزینه تزریق ژل لب

از جمله عوامل مؤثر در قیمت نهایی کار می‌توان به دستمزد پزشک، هزینه کلینیک، قیمت ژل، حجم ژل و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

آدرس صفحه ی اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق ژل لب

  1. عوارض جانبی رایج تزریق ژل لب که معمولاً 1 الی 2 روز بعد رفع می شوند:
  2. قرمزی موقت یا کبودی و تورم لب ها
  3. کبودی و خونریزی خفیف در اطراف محل های تزریق
  4. برجستگی های موقت یا توده هایی که ممکن است در اطراف محل های تزریق ایجاد شوند.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی پوست ، درمان انواع جوش و جای جوش، تقویت و کاشت موی سر ، ابرو، ریش و سبیل ، لیزر موی زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق فیلر یا ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کیانا [ 1402-08-23 ]
آقا ی دکتر من یکسال پیش یک سی سی ژل لب زدم البته چون اولین بارم بود خیلی برام مصنوعی بود بعد از چند ماه هیچ اثری از ژل لب نبود دوباره میخوام که ژل لب بزنم ولی اینبار دو سی سی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان خط اخم با تزریق فیلردرمان خط اخم با تزریق فیلر

تزریق فیلر خط اخم های عمیق از ساده ترین ، کم خطرترین و راحت ترین روش های جوانساز ی به حساب می آید که نسبتا هزینه کمتری نیز دارد . انواع مختلفی از فیلر برای این منظور استفاده می شود اما فیلرهای موقتی که هیالورونیک اسید تشکیل شده و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند ، مناسب ترین هستند ... ادامه مطلب

ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوستماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست

در هایفوتراپی لیفت پوست صورت و گردن بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و در این روش از امواج اولتراسوند بجای تیغ جراحی استفاده می‌گردد. از مزایای این روش حضور فرد بلافاصله پس از انجام هایفو در محیط کار است؛ زیرا هایفوتراپی نیاز به طی دوران نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارا می‌باشد ... ادامه مطلب

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنالتنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

آر اف نوعی درمان پوستی است که توسط متخصصان پوست برای کاهش سایر ناهنجاری‌ های پوستی انجام می‌ شود. تنگ کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست باعث کنترل میزان جوش و آکنه روی پوست خواهد شد. این دستگاه روی درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست تأثیر می گذارد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.