اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی

تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی

داشتن لب‌هایی زیبا و خوش‌فرم تأثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. به همین دلیل این روزها اغلب زنانی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند به دنبال روشی برای داشتن لب‌هایی خوش‌فرم و زیبا می‌گردند. یکی از مؤثرترین و بهترین روش‌ها تزریق ژل است. تزریق ژل لب با توجه به سلیقه و خواسته مراجعه‌کنندگان در مدل‌ها و حجم‌های مختلفی صورت می‌گیرد. از جمله پرطرفدارترین موارد، تزریق ژل لب مدل عروسکی است.

این روزها تزریق ژل لب بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هر روزه به طرفداران آن افزوده می‌شود. درواقع می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین روش‌های زیبایی است. بیشترین مورد تزریق ژل در زنان، مربوط به حجم دادن به لب و رفع نامتقارن بودن لب است.

استفاده از تزریق ژل لب مدل عروسکی، بیشتر مورد توجه خانم های جوان و افرادی که صورت ظریفی دارند، می‌باشد. همان‌طور که به آن اشاره شد در تزریق ژل لب مدل عروسکی، لب‌ها شبیه عروسک‌های باربی می‌شود. به همین دلیل بیشتر لب پایین تقویت‌شده و فرم گرفته و حجیم‌تر از لب بالا می‌شود. همچنین در این روش قسمت V شکل لب بالا نیز تغییر کرده و فرم می‌گیرد. در ادامه شما را بیشتر با تزریق ژل لب مدل عروسکی آشنا می‌کنیم.

تزریق ژل لب کاملا طبیعی، با ماندگاری بالا در یکی از بهترین کلینیک‌های پوست مو و زیبایی مجهز اصفهان، توسط دکتر رامین مدرسی انجام می‌شود. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

روش تزریق ژل لب مدل عروسکی

برای تزریق ژل به لب‌ها هیچ‌گونه جراحی انجام نمی‌شود و این کار را به صورت سرپایی در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند؛ بنابراین هیچ‌گونه بی‌هوشی لازم نبوده و تنها از یک بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود. پزشک در ابتدا لب را بی حس کرده و اطراف آن را توسط الکل تمیز می کنند. سپس فیلر مورد نظر به وسیله سوزنی بسیار باریک در مناطق متفاوتی از پوست لب تزریق می گردد.

هدف از تزریق ژل لب مدل عروسکی

فرد برای این تغییرات در لب خود به پزشک زیبایی مراجعه می‌کند:

1. اصلاح شکل لب
2. افزایش حجم لب
3. پر کردن چروک‌های لب

فواید پروتز لب مدل عروسکی با ژل هیالورونیک اسید

اگر می‌خواهید لب‌های‌تان را عروسکی کنید و درباره ژل زدن هنوز شک دارید؛ بهتر است مزایای تزریق ژل هیالورونیک اسید را بدانید.

1. کنترل حجم لب: هنگامی‌که می‌خواهید لب عروسکی داشته باشید؛ باید حجم زیادی از ژل به داخل لب تزریق شود. این ماده خواص عملکردی بالایی دارد. پزشک می‌تواند تقارن حجم را در بخش‌های مختلف لب‌ به درستی کنترل کند.
2. سرعت تدریجی درمان. پزشک، ابتدا تزریق اولیه ژل را انجام می‌دهد. سپس در هفته‌های بعدی که تورم کمتر شد، می‌تواند توازن بهتری را با تزریق‌های متمادی، ایجاد کند تا آن پروتز لب مدل عروسکی دلخواه ایجاد شود.
3. حل شدن ژل: ژل هیالورونیک اسید، از مواد طبیعی سازگار با محیط بدن تولید شده است و به تدریج جذب بدن می‌شود. سایر انواع فیلر به عنوان ماده مهاجم شناخته می‌شوند و سیستم ایمنی بدن به آنها حمله می‌کند. به این ترتیب عفونت‌های جدی در ناحیه لب به وجود می‌آید. پس ایمنی این ژل‌های هیالورونیک اسید، یکی از فواید عمده آنها است.
4. کمترین میزان کبودی: ژل‌های هیالورنیک اسید، کبودی کمتری در مقایسه با سایر فیلرهای پوستی دارند. خصوصاً در پروتز لب مدل عروسکی، این ویژگی بسیار مهم است؛ زیرا حجم تزریق بالاست.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل لب

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل لب مدل عروسکی در بعضی موارد که لب‌ها دچار خونریزی می‌شوند پزشک از کمپرس سرد استفاده می‌کند که این خونریزی بسیار کم بوده و در زمان تزریق ژل لب مدل عروسکی برای فرم دهی لب‌ها توسط پزشک ماساژ داده می‌شود. البته در روزهای اول از استفاده از نوشیدنی‌های داغ بپذیرد. همچنین بعد از تزریق ژل لب استفاده از مواد آرایشی مانند رژ لب ممنوع است؛ زیرا باعث بروز عفونت می‌شود.

تزریق ژل لب

ماندگاری ژل لب مدل عروسکی

به طور کل اثرات پرکننده‌های پوستی به روش درمان، ناحیه تحت درمان و شرایط بدنی فرد بستگی خواهد داشت؛ اما به طور معمول فیلر‌های صورت و لب‌ها بین 6 تا 18 ماه ماندگاری خواهند داشت. چند عامل بر میزان ماندگاری فیلر لب مدل عروسکی تأثیر می‌گذارند:

1. کیفیت ژل مورد استفاده برای تزریق
2. عملکرد متخصص در تزریق ژل
3. میزان متابولیسم بدن
4. میزان آب مصرفی در طول روز

عوارض تزریق ژل لب عروسکی

در حالت کلی تزریق ژل لب عروسکی اگر توسط پزشک در این زمینه و در محیطی استاندارد انجام شود عوارض جانبی چندانی به همراه نخواهد داشت. با این حال مشاهده برخی موارد به دلیل وارد شدن سوزن به زیر پوست عادی و کاملاً طبیعی خواهد بود. از جمله عوارض تزریق ژل لب باربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر یک از عوارض جانبی گفته شده در بالا با رعایت مراقبت‌های بعد از تزریق ژل سریعاً برطرف خواهند شد. همچنین با داشتن دقت بالا در انتخاب کلینیک و پزشک خود می‌توان تا حد قابل‌توجهی از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه تزریق ژل لب مدل عروسکی

هزینه تزریق ژل با توجه به میزان ژل مورد نیاز، نوع برندی که انتخاب کرده‌اید، تعرفه کلینیک و همچنین دستمزد پزشک محاسبه خواهد شد.

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟

تزریق چربی یکی از بهترین روشهای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست صورت و بدن است. چین و چروک زیر چشم و گودی و تیرگی این ناحیه نیز از مواردی است که در بهترین شکل ممکن می‌تواند با تزریق چربی رفع شود و نفوذ چشماها را بیشتر نماید ... ادامه مطلب

درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانیددرباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید

جراحی چشم گربه‌ ای مانند عمل درشت کردن چشم یا اپی کانتال، امروزه از یکی محبوب‌ ترین روش‌ های جراحی چشم به شمار ‌می‌ رود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ ترین معیار‌ های زیبایی انسان محسوب ‌می‌ شود. با جراحی چشم گربه‌‌‌ ای شما ‌می‌ توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید. ... ادامه مطلب

پاک کردن تاتو خط چشم با لیزر کیوسوئیچپاک کردن تاتو خط چشم با لیزر کیوسوئیچ

در حال حاضر ليزردرماني، بهترين گزينه براي پاک کردن تاتو محسوب مي‌ شود؛ زيرا قابليت آن را دارد که رنگ تاتو را بدون ايجاد هيچگونه جراحت و جاي زخم، برطرف کند. سيستم ليزر کيوسوئيچ يک دستگاه پيشرفته پزشکي است که براي توليد طول موج‌ هاي خاصي از نور طراحي شده است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.