اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

ابرو یکی از ارکان زیبایی چهره محسوب می شوند و می توانند در شاداب یا خسته نشان دادن چهره نقش مهمی ایفا کنند. ابروها در پیر یا جوان نشان دادن چهره نیز نقش دارند؛ اما بسیاری از افراد هستند که ابروهایی بسیار کم پشت یا بدون مدل دارند و دوست دارند که بدون نیاز به مداد کشیدن یا تتو کردن ابروهای طبیعی زیبایی داشته باشند. کاشت ابرو بهترین گزینه برای این افراد است و اگر به درستی انجام شود می تواند زیبایی طبیعی به افراد ببخشد.

کاشت ابرو یک فرایند کاملاً سازگار با بدن است و شما بعد از کاشت، ابروهای طبیعی خواهید داشت. کاشت ابرو یک راه حل دائمی و ماندگار است. مویی که از فولیکول‌های کاشته شده رشد می‌کند دائمی است. رشد ابرو را تجربه می کنید، می توانید ابروهای خود را مانند ابروهای معمولی اصلاح کنید و از زیبایی طبیعی آنها لذت ببرید.

نقش اساسی ابروها در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.

مزایای کاشت ابرو

روش‌های کاشت ابرو

در جلسات مشاوره قبل از کاشت، با توجه به ترکیب چهره و صورت فرد باید طرح ابرو کاملاً مشخص شود تا پزشک بداند که موهای برداشته شده را در چه محلی و با چه زاویه‌ای قرار دهد.

روش کاشت نواری یا FUT

این روش یکی از روش‌های قدیمی کاشت ابرو است که در گذشته کاربرد بسیار زیادی داشته است. این روش هنوز هم یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای کاشت مو است. روش FUT نیاز به برش و بخیه دارد و به همین دلیل دوران نقاهت آن نیز طولانی است. در روش کاشت نواری یا FUT موها معمولاً از پشت گوش‌ها یا روی سر برداشته می‌شوند. در واقع برای برداشت موها یک برش نواری در قسمت موردنظر ایجاد شده و بعد از برداشت موها، برش ایجاد شده بخیه می‌خورد. روش FUT برای کاشت ابرو دقیقاً مانند همان روش کاشت مو است. در این روش گرافتهای برداشت شده با استفاده از سوزن‌های مخصوص با دقت در ناحیه موردنظر کاشت می‌شوند تا جهت خواب ابروها و زاویه رشد موها با موهای طبیعی تفاوتی نداشته باشند. موهای کاشته شده در این روش کاملاً طبیعی هستند و به همین دلیل مانند موهای طبیعی رشد می‌کنند.

روش غیر جراحی FUE

یکی دیگر از روش‌های کاشت ابرو، روش FUE یا برداشت غیر نواری و غیر جراحی است. این روش را می‌توان هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان به کار گرفت و یکی از بی دردسرترین روش‌های کاشت ابرو است. در این روش تارهای مو از ناحیه عقب سر برداشته می‌شوند. در این ناحیه تراکم موها بیشتر است و به دلیل قطر کمتر، شباهت موها به موهای طبیعی ابرو نیز بسیار بیشتر خواهد بود. علاوه بر این همین ظرافت موها باعث می‌شود که ابروهای شما طبیعی‌تر شوند و کاشت با دقت بیشتری انجام شود. جراحی انجام شده در این روش بسیار سبک‌تر از سایر روش‌ها است و به همین دلیل دوره نقاهت بسیار کوتاهتری هم دارد. پس از کاشت ابرو با این روش جای زخم بر روی ابروها باقی نمی‌ماند و به دلیل عدم نیاز به استراحت، فرد بعد از کاشت می‌تواند به کارهای روزمره خود بپردازد.

در روش FUE برای حفظ سلامت موها و فولیکول‌های آن، در هر انتقال تنها یک فولیکول برداشته شده و با زاویه مناسب در محل موردنظر کاشته می‌شود، بنابراین این روش نیازی به برش و بخیه نخواهد داشت. همین موضوع باعث می‌شود که FUE یکی از جراحی‌های کم تهاجمی باشد و به دلیل نبود زخم و خونریزی و طبیعتاً درد کمتر به یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاشت مو تبدیل شود.

کاشت ابرو

روش SUT و روش‌های مبتنی بر آن

امروزه از این روش‌ها برای کاشت ابروها استفاده می‌شود. روش‌های FIT، SUT، Micro FIT و Super FUE از روش‌های رایج کاشت ابرو هستند که همگی بر پایه استخراج فولیکول عمل می‌کنند. در این روش‌ها جراح از تکنیک‌های متفاوتی برای برداشت فولیکول و کاشت موها استفاده می‌کند؛ اما همه آنها بدون برش، زخم و خونریزی هستند. علاوه بر آن نتایج این روش‌ها بسیار طبیعی است و تا آخر عمر باقی می‌مانند. به همین دلیل این روش‌ها از روش‌های پرطرفدار برای کاشت ابروها هستند.

مراقبت های قبل ازکاشت ابرو

یکی از نکاتی که قبل از عمل زیبایی کاشت ابرو باید به آن توجه کرد، آمادگی متقاضی قبل از کاشت خواهد بود. حتماً درباره مشکلات و داروهای مصرفی خود قبل از انجام پیوند ابرو طبیعی به پزشک خود اطلاع دهید. در زیر به تعدادی از مراقبت های قبل از پیوند ابرو اشاره شده است:

  1. بعد از تأیید نهایی پزشک برای انجام پیوند ابرو از مصرف آسپیرین و یا هرگونه داروی رقیق کننده خون خودداری نمایید.
  2. از مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار یک روز قبل از کاشت ابرو خودداری نمایید؛ زیرا می توانند بر کاهش کارآیی بیهوشی موضعی و همچنین کاهش جریان خون به پوست اثر بگذارد. همچنین سیگار میتواند بر تنگ شدن عروق خونی و ضعف رشد ابروهای پیوند شده مؤثر باشد.
  3. در روز انجام عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی توصیه میشود تا پیراهن دکمه ای و یا لباس یقه گشاد بپوشید.
  4. قبل از انجام عمل پیوند دوش گرفته و بهداشت شخصی خود را رعایت نمایید.

مراقبت های بعد ازکاشت ابرو

مراقبت های پس از کاشت ابرو بسیار با اهمیت بوده و باید رعایت شوند. یکی از مراقبت های پس از کاشت ابروهای طبیعی، تمیز و عاری نگه داشتن ابروهای خود از هرگونه خاک و باکتری برای جلوگیری از عفونت، تحریک و التهاب خواهد بود. بعد از انجام پیوند ابرو طبیعی بهتر است از دست زدن، مالش و فشار وارد کردن به ابروهای خود خودداری فرمایید؛ زیرا باعث افزایش ریزش ابروهای کاشته شده خواهد شد. همچنین بهتر است پس از عمل کاشت، ابروهای خود را مرطوب نکرده و تا چند روز از لوازم آرایشی استفاده نکنید. بهتر است از یک پماد ضد باکتری پس از هر بار پاک کردن، استفاده نمایید. پماد علاوه بر اینکه باعث بهبود میشود، بلکه موجب نرم کردن و صاف کردن پوست نیز خواهد شد.

کاندید نامناسب کاشت ابرو

ماندگاری کاشت ابرو

نتیجه‌ کاشت ابرو تا حد قابل توجهی به مرکز ارائه‌ دهنده خدمات زیبایی و عملکرد پزشک، وابسته است. در صورتی که در ماه‌های اولیه‌ پس از کاشت به دقت از ابروها مراقبت کنید، ماندگاری پیوند ابروی طبیعی حاصل خواهد شد. لازم است بدانید که احتمال رویش تمامی فولیکول‌های مو بسیار کم است؛ چراکه در حین انتقال ممکن است فولیکول‌ها آسیب ببینند یا عوامل دیگری منجر به عدم رشد موها شوند، بنابراین این جراحی معمولاً نیاز به جلسات ترمیمی خواهد داشت تا فولیکول‌هایی که با موفقیت کاشته نشده‌اند جایگزین شده و موهایی که در جهت نامناسب رشد کرده‌اند اصلاح شوند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه کاشت ابرو

هزینه‌ی نهایی کاشت به تراکم هدف، وضعیت کنونی ابروها، تعداد جلسات درمانی، روش کاشت ابرو و موارد دیگر بستگی دارد. برآورد دقیق‌ هزینه‌ها در جلسه‌ی مشاوره انجام می‌شود.

عوارض کاشت ابرو

پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود؛ اما همواره امکان مشاهده سایر عوارض کاشت ابرو محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد. ممکن است بیمار احساس خارش در این ناحیه داشته باشد که فقط برای مدت یک تا دو روز دوام و ماندگاری دارد. اگر متوجه شدید که این عارضه بعد از کاشت ابرو برای مدت طولانی تر از حالت معمول ادامه پیدا کرده است، ممکن است دلیل آن ایجاد عفونت باشد که باید بلافاصله با مراجعه به پزشک درمان شود.

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روشی است که با بکارگیری آن می‌توان پوست اضافی و چربی های زائد موجود در ناحیه پلک را از بین برود و چشم ها را به حالت جوانی و زیبای خود بازگردند ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟

از مهم‌ترین نمونه‌های جراحی بلفاروپلاستی، بلفاروپلاستی پلک پایین می‌باشد که برای کسانی که دچار پف شدگی پلک پایین هستند بسیار مناسب است. در این عمل طی فرآیندی در ابتدا چربی جلو آمده برداشته می‌شود و سپس آن را خارج می‌کنند و از این رو بافت پلک کشیده می‌شود. ... ادامه مطلب

چرا دچار خارش پوست میشویم؟چرا دچار خارش پوست میشویم؟

در مواردی که خارش علت خاصی ندارد باید به پزشک پوست مراجعه کرد. پزشک می‌تواند علت زمینه‌ای خارش را مشخص کرده و آن را درمان نماید. درمان‌های خانگی متعددی نظیر کرم‌ها و مرطوب کننده‌های بدون نسخه به خوبی خارش را برطرف می‌کنند. در ادامه به معرفی علل خارش پوست می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.