اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی

آر اف فرکشنال

جوانسازی صورت با آراف فرکشنال

جوانسازی صورت و لیفت صورت با آراف فرکشنال یکی از روشهای جدید درمانی ولیفت صورت بدون جراحی می‌باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود. در این روش از امواج آراف فراکشنال که توسط دستگاه دو قطبی رادیوفرکوئنسیِ غیرتهاجمی تولید می‌شوند، استفاده می‌شود.

این امواج لایه خارجی و میانی پوست را هدف قرار می‌دهند و موجب تحریک پوست و بازسازی پوست می‌شوند و در نتیجه لایه جدیدی روی پوست تشکیل شده و میزان تولید کلاژن و الاستین در پوست افزایش می‌یابد و شخص ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تری پیدا می‌کند. روش جوانسازی پوست با آراف فرکشنال برای درمان ناهمواریهای موجود در بافت پوست، رفع چروک صورت ، جای جوش و آفتاب سوختگی استفاده می‌شود.

لیفت صورت با آراف فرکشنال

آراف فرکشنال دارای سوزن‌های بسیار ظریفی می‌باشد که جهت جلوگیری از ایجاد حساسیت با طلا پوشیده شده‌اند وقطر آنها 200میکرون می‌باشد .این سوزن‌ها که عمق نفوذ آنها از 5%تا 5/3میلی متر در پوست قابل کنترل است. به تعداد 25 و 49 عدد هستند طول این سوزن‌ها داراری عایق است وفقط نوک آنها آزاد است بنابراین زمانی که انرژی آراف آزاد می‌شود ، تخریب حرارتی در عمق بافت صورت می‌گیرد .

در RF فراکشنال سوزن‌ها سریع و مستقیم و بدون درد وارد پوست شده و امواج رادیوفرکانسی از سوزن به لایه‌های مختلف پوست در یک زمان بسیار کوتاهی وارد می‌شود. بنابراین تعداد جلسات درمانی در این دستگاه جدید حداکثر چهار جلسه کافی است. بعد از انجام آراف فراکشنال قرمزی پوست بعد از چند ساعت کاملا از بین رفته و تنها موردی که بعد از کار با این دستگاه چند روزی مشاهده می‌شود خشکی مختصر یا متوسط پوست است که با استفاده از کرم‌های مرطوب کننده سریعا خشکی پوست هم از بین می‌رود. نکته جالب و در واقع مزیت این دستگاه این است که علاوه بر تاثیر درمانی مطلوب در درمان اسکارهای فرو رفته، در بهتر شدن آکنه و جوش‌های قرمز فعال هم کاملا موثر است.

آراف فرکشنال در اصفهان

مراحل انجام این روش :

سطح پوست ناحیه با کرم بی‌حس کننده بمدت 30 دقیقه پوشیده می‌شود. از کیت سوزنی باید برای هر بیمار جداگانه استفاده شود. با وارد کردن سوزن به سطح پوست انرژی آراف فقط از نوک سوزن در داخل خارج می‌شود و در عمق پوست کلاژن منقبض می‌شود وبه همین سبب سفت شدن پوست وتحریک کلاژن سازی می‌شود.

وقتی سوزن از پوست خارج می‌گردد یک قرمزی گذرای چند ساعته روی پوست ایجاد می‌شود ومدت 24 تا48 ساعت تورم کمی در محل دیده می‌شود. بیمار می‌تواند از کرم‌های ترمیم کننده و ضدآفتاب استفاده کند وبه کارهای روزانه خود ادامه دهد . طی 3-4 هفته آینده کشیده‌تر شدن پوست وشفاف‌تر شدن آن قابل روئت است . معمولا جلسات بصورت ماهیانه انجام می‌شود .

در کلینیک دکتر رامین مدرسی با بهره‌گیری از مهارت و تجربه کافی کادر این مجموعه، بهترین خدمات آراف فرکشنال در اصفهان، به متقاضیان گرامی داده خواهد شد.

مزایای لیفت صورت با آراف فرکشنال

1- سریع بودن طول درمان
2- دوران بهبودی بسیار کم
3- قابلیت درمان انواع تون پوستی
4- کنترل حداکثری عمق و نیرو
5- تحویل مستیقم انرژی به لایه درم و در نتیجه محافظت از لایه اپیدرم

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

10کاربرد آراف فرکشنال

1- جوانسازی پوست
2- درمان شلی و افتادگی پوست
3- لیفتینگ پوست بدون جراحی
4- درمان ترشح بیش از حد پوست
5- کاهش چین و چروک های پوست
6- از بین بردن خط خنده و خط اخم
7- درمان لک، پیگمنتاسیون و PIH
8- شفاف کردن پوست
9- کاهش استریا و استرچ مارک
10- تحریک کلاژن سازی پوست

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین تزریق چربی در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :معصومه توکلی [ 1402-07-04 ]
آقای دکتر جوانسازی صورت و لیفت پوست به نظر شما با لیفت نخ بهتره یا لیزر فرکشنال ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟دانه های قرمز روی پوست همراه با خارش نشانه چیست؟

دانه‌های قرمز پوستی‌ ممکن است در ناحیه‌ی کوچکی از بدن بروز کنند یا اینکه سطح وسیعی از پوست را درگیر کنند. علل مختلفی موجب ایجاد دانه‌ی پوستی می‌شوند؛ به همین دلیل طیف درمانی گسترده‌ای نیز برای آن وجود دارد. در ادامه به معرفی بیماری‌های پوستی که علائم دانه‌های قرمز با خارش را دارند می‌پردازیم. ... ادامه مطلب

تزریق چربی صورت و مزایای آنتزریق چربی صورت و مزایای آن

تزریق چربی علاوه بر اینکه برای کاهش لاغری صورت ناشی از افزایش سن اثر بخشی خوبی دارد، در افراد جوانی که صورت لاغری دارند نیز کاربرد دارد ... ادامه مطلب

اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟اولتراپی چیست و برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت صورت با اولتراپی در اصفهان یک گزینه درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.