اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیفت صورت و جوانسازی

لیفت صورت و جوانسازی

عوامل مختلفی در پیری پوست نقش دارند که بارزترین آنها، افزایش سن، ژنتیک، شرایط محیطی و سبک زندگی است. پیری پوست به اشکال گوناگون مانند تحلیل بافتی، ایجاد چین و چروک، ظهور انواع لک و افتادگی و شلی پوست ظاهر می‌شود که در هر کدام درمان مجزا برای رفع آن وجود دارد. مثلا برای جوانسازی و درمان حجم از دست رفته و تحلیل بافت پوست می‌توان از تزریق ژل و تزریق چربی به عنوان حجم و فرم دهنده، استفاده کرد و از انواع لیزر، داروها و کرمهای موضعی برای رفع چین و چروک و لک بهره برد.

لیفت پوست نیز یکی از روشهای درمانی رفع افتادگی و شلی پوست است که با تکنیک‌های مختلفی قابل اجرا است. در واقع لیفت پوست به عملی گفته می‌شود که به وسیله آن با کشیدن پوست‌های اضافه به منظور جوانسازی، سبب شادابی و جوان تر شدن پوست می‌شود. لیفت صورت می‌تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت و … باشد.

در این مطلب قصد داریم در ارتباط با بهترین لیفت پوست صورت و انواع دیگر آن توضیحاتی در اختیارتان قرار دهیم تا در صورت تمایل به این عمل، با آگاهی و اطلاعات بیشتر اقدام نمایید.

تاثیر لیفت و جوانسازی

2 روش اصلی لیفت پوست

لیف پوست صورت به دو گروه عمده تقسیم می‌شود که عبارتند از:
1- لیفت پوست به روش جراحی
2- لیفت پوست به روشهای غیر جراحی

همانطور که می‌دانید، روشهای جراحی، در کنار آثار چشمگیر و زیادی که می‌توانند داشته باشند، معایب فراوانی هم دارند که از جمله آنها می‌توان به عوارض قابل پیش بینی نسبتاً شدید پس از اعمال جراحی، مانند دوران نقاهت طولانی، بستری شدن در بیمارستان، غیر قابل بازگشت بودن در صورت عدم رضایت بیمار و ... اشاره کرد. امروزه در کنار روشهای جراحی لیفت پوست، متدهای غیر جراحی فراوانی هم ابداع شده که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پراخت.

لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفتینگ با روشهای مختلف غیرتهاجمی می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روشهای غیر جراحی لیفت پوست صورت

1- لیفت صورت با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال با وسعت تاثیراتی که دارد به عنوان یکی از روشهای نوین در اقدامات زیبایی، جوانسازی و درمانی پوست محسوب می‌شود که نتایج مطلوبی در لیفت پوست صورت هم دارد. آر اف فرکشنال با تکینیک جدید و بالای خود بافت‌های سطحی و عمیق پوست را همزمان تحت تاثیر قرار داده و باعث انقباض آنها می‌شود. علاوه بر آن، مانند روشهای پیشین نیازی به سیستم خنک کننده ندارد و به همین دلیل، تمام انرژی را به بهترین و سریع ترین شکل ممکن به کار می‌گیرد و در نهایت نتایج درمانی زود هنگام با ایمنی بالا را تضمین می‌کند.

از مزایای دیگر آر اف فرکشنال به عنوان یکی از جدیدترین متدها، می‌توان به تنظیم میزان ورود سوزن‌ها به زیر پوست اشاره کرد. لذا بر حسب ضخامت پوست در نواحی مختلف صورت (پوست اطراف چشم با ضخامت کمتر و پوست گونه‌ها با ضخامت بیشتر) می‌توان میزان ورود سوزن‌ها را تنظیم کرد. با این کار هم نتایج بهترین حاصل خواهد شد و هم از آسیب به پوست جلوگیری می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

2- لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از بهترین روشهای جوانسازی پوست است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده. آثاری که لیفت صورت با نخ دارد، زمان بیشتری باقی خواهد ماند و عوارض بسیار کمی نسبت به جراحی دارد. همچنین دوران نقاهت کوتاهی هم خواهد داشت. لیفت صورت با نخ‌، با استفاده از نخ‌های PDO که دراعمال جراحی قلب و عروق، چشم پزشکی، زنان و زایمان استفاده می‌شود قابل انجام است. در لیفت صورت، این نخ‌ها اصولاً در هر بافتی که نیاز به استحکام و انسجام است بکار می‌روند.

این نخ‌ها در عین بی‌ضرر بودن، ایجاد تب و عفونت نیز نمی‌کنند. زیرا غیر آسیب رسان به بدن انسان بوده و نسبت به ماهیچه‌ها خنثی هستند و هیچ‌کونه خاصیت تب‌زایی و ایجاد عفونت از خودشان نشان نمی‌دهند.

3- لیفت صورت با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش آسان، ارزان و بدون عارضه است که اگر به درستی و توسط پزشک با مهارت بالا انجام شود، می‌تواد آثار بسیار خوبی در لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت داشته باشد. به عنوان مثال با تکنیک‌های خاص در تزریق بوتاکس می‌توان لیفت یا بالابردن ابرو را انجام داد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنالنحوه عملکرد و کاربرد لیزر CO2 فرکشنال

لیزر CO2 فرکشنال یکی از معروف‌ترین لیزرها در پزشکی است. به نظر می‌رسد که لیزر CO2 برای لایه‌برداری پوست به نتایج خوبی با عارضه‌های جانبی کم‌تر، دست پیدا می‌کند. در این روش‌ها یک ناحیه از پوست توسط انرژی نور هدف قرار داده‌شده و تخریب می‌شود ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکلروتراپی یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ‌ های عنکبوتی استفاده می‌ شود. در این روش، پزشک یک محلول را به طور مستقیم به درون عروق آسیب دیده تزریق ‌می‌ کند که این محلول باعث التهاب دیواره داخلی رگ می‌ شود و منجر به تورم و چسبیدن آنها به هم خواهد شد ... ادامه مطلب

درماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستیدرماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی

اگر پوست شما به دلیل چین و چروک‌های فراوان و مشکلاتی از قبیل لک و اسکار، موجب آزردگی تان شده است؛ و به دنبال یک روش مناسب برای جوانسازی و رفع معایب پوست خود می‌گردید، درماپن می‌تواند روشی مؤثر و مناسب باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.