اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

لبخند لثه ای به شرایطی گفته می‌شود که هنگام خندیدن، لب بالایی بیش از اندازه بالا رفته و سطح وسیعی از لثه در حین خندیدن نمایان می‌شود. در این صورت چاره مشکل فقط درمان لبخند لثه‌ ای است. همیشه کوچک بودن دندان‌ها دلیل دیده شدن لثه‌ نیست. گاهی اوقات دندان‌هایتان به این دلیل کوچک دیده می‌شوند که هنگام لبخند زدن بین لثه‌ و لب بالایی توازنی برقرار نیست و نیاز به اصلاح لبخند لثه ای وجود دارد.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، ارائه دهنده کلیه خدمات تزریق بوتاکس و درمان لبخند لثه ای در اصفهان، آماده پذیرایی از شما مراجعین محترم می‌باشد. برای مشاوره رایگان، اطلاع از هزینه‌ها و دریافت نوبت با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

علت ایجاد لبخند لثه ای

برخی از دلایل ایجاد لبخند لثه ای عبارتند از:

اصلاح لبخند لثه ای در اصفهان

اصلاح لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

فعالیت بیش از حد ماهیچه مسئول حرکت لب بالایی باعث می شود، هنگام خندیدن لب بالاتر از حد طبیعی برود. زمانی که این اتفاق می افتد، هنگام لبخند زدن بیشتر بافت لثه در معرض دید قرار می گیرد، از این رو نام لبخند لثه ای را به آن داده اند. تزریق بوتاکس با مسدود کردن موقت عصب عضلاتی که در آنها تزریق صورت گرفته، موجب سستی عضله می‌شود. این تزریق، فعالیت عضلانی لب بالا که هنگام لبخند زدن بالا می‌رود را ضعیف کرده و نمایان شدن بیش از حد لثه‌ها هنگام خندیدن را کاهش می‌دهد.

این روش (تزریق بوتاکس)، علاوه بر درمان لبخند لثه ای، کاربردهای فراوان دیگری نیز در زمینه جوانسازی و رفع چین و چروک همچنین خطوط پوست دارد که با توجه به غیر تهاجمی بودن و هزینه بسیار کم نسبت به روشهای جراحی، طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است.

ماندگاری درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس

نتایج درمان لبخند لثه ای با تزریق بوتاکس، طی 3 الی 14 روز قابل مشاهده است و حدود 3 الی 4 ماه نیز ماندگاری دارد.

مزایای درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

از مزایای این روش درمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

صفحه اینستاگرام رسمی دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق بوتاکس لبخند لثه ای

تزریق بوتاکس معمولاً روشی کم عارضه و بی خطر است، مگر آنکه توسط افراد غیر پزشک و مبتدی انجام شود. از عوارض زودگذر این روش می‌توان به کمی قرمزی، تورم و گاهاً کبودی در محل تزریق اشاره نمود که کوتاه مدت و زودگذر می‌باشند.

هزینه تزریق بوتاکس لبخند لثه ای در اصفهان

برای اطلاع از هزینه های این عمل با شماره های 03136633135 - 03136643607 - 09120912651 - 09120912652 - 09120912653 تماس حاصل فرمایید.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دانستنی های عمل سرپایی تزریق چربی به باسندانستنی های عمل سرپایی تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن نوعی عمل زیبایی است که برای افزایش حجم و فرم دادن به باسن استفاده شده و باعث لیفت باسن و رفع افتادگی آن نیز می‌ شود. برای تزریق چربی به باسن از چربی‌ های بدن خود فرد استفاده می شود. در این بخش به معرفی روش حجم دهی به باسن با تزریق چربی پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

روش های جوانسازی پوستروش های جوانسازی پوست

برای جوانسازی پوست می‌توان از روش‌های کم تهاجمی، تهاجمی و غیر تهاجمی استفاده کرد. هر کدام از این روش‌ها با توجه به ویژگی‌هایشان، تاثیراتی روی جوانسازی پوست دارند. ... ادامه مطلب

انواع لیزر برای درمان کک و مکانواع لیزر برای درمان کک و مک

یکی از روش های درمان کک و مک صورت و بدن، لیزر می باشد که معمولاً درمان کک و مک با لیزر درمانی موفقیت آمیز بوده و رضایت بیماران را در پی دارد. انواع متعددی از لیزرها وجود دارند که می‌ توان از آنها برای کاهش یا رفع کامل کک و مک، خال و لکه‌ های پوستی استفاده کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.