اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM)

جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام (LDM)

درمان مشکلات و بهبود کیفیت زیبایی پوست از رایج ترین دغدغه های تمام انسانها در سراسر جهان است. یکی از بهترین ویژگی های دستگاه LDM اثر بخشی و عملکرد آن در حوضه زیبایی و سلامت پوست می باشد. برای داشتن پوستی سالم و زیبا، مراحل ساخت و دیگر فرآیندهای سلولی در بافت پیوندی و پوست باید متعادل باشد. اگر این تعادل مختل شود، می تواند منجر به پیری پوست یا حتی تغییر پاتولوژیک پوست شود. دستگاه LDM با استفاده از تکنولوژی نوین امواج فراصوتی فرصت درمان بیماری های پوستی را فراهم کرده و به‌علاوه کاربردهای متنوع و بیشماری در زمینه زیبایی دارد.

در زمینه زیبایی، دستگاه اولتراسوند LDM جدیدترین و پبشرفته ترین دستگاه های اولتراسوند می باشد که در راستای درمان مشکلات پوستی، کاربرد مؤثرتری نسبت به روش های مشابه خود داشته است. این دستگاه از این جهت اولتراسوند نامیده می شوند که برای درمان موارد گفته شده، از امواج فراصوت و اولتراسونیک که از نوع امواج صوتی و مکانیکی بوده و فرکانس آنها در محدوده شنوایی انسان نیست، استفاده می کنند. دستگاه LDM در درمان جوش های چرکی و آکنه های التهابی تاکنون بسیار موفق عمل کرده است و جایگزین مناسبی برای مصرف داروهایی مانند راکوتان محسوب می شود. علاوه بر تأثیرات ذکر شده، این دستگاه راه حل مناسبی برای درمان مشکلات و بیماری های پوستی نظیر اگزما و آکنه نیز می باشد.

از ویژگی های بارز دستگاه اولتراسوند LDM می توان به تأثیرگذاری آن در رفع چین و چروک و درمان شل شدگی و افتادگی پوست و در نهایت سفت شدن آن اشاره کرد. کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان یکی از مراکز مدرن و پیشرفته ای است که به دستگاه ال دی ام (LDM) مجهز می‌باشد. شما زیبا جویان عزیز می‌توانید برای بهره مندی از کاربردهای این دستگاه به کلینیک دکتر مدرسی مراجعه نمایید. لطفا جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه ال دی ام چیست؟

دستگاه LDM-MED ساخت کمپانی Wellcomet کشور آلمان که به عنوان جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه پزشکی با تکنولوژی اولتراسوند در دنیا به شمار می‌رود که با بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد Local Dynamic Micromassage یا به اختصار LDM جهت کاربردهای زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار میگیرد. شایان ذکر است که این دستگاه با نام هایدو (HiDu) یا «High intensity Dual frequency» نیز شناخته می شود (هایدوتراپی) که نسل بعد از دستگاه هایفو (Hifu) می باشد. فناوری «ال دی ام» با فرکانس دوگانه، چندین اثر فیزیولوژیکی را با یکدیگر به طور هم زمان ترکیب می کند که می تواند ساختار بافت همبند را به طور خاص و مؤثر برای مصارف مختلف زیبایی و درمانی تنظیم کند.

جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام

مزایای استفاده از دستگاه LDM

کابرد دستگاه ال دی ام

از کاربرد های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهبود چین و چروک
  2. ضدپیری و جوانسازی پوست
  3. بهبود ترک های پوستی
  4. رفع افتادگی و سفت کننده پوست
  5. کمک به جذب داروهای پوستی
  6. رفع جای جوش و درمان جوش های فعال و سر سیاه
  7. درمان زخم های دیابتی، وریدی، هیپرتروفی و کلوئید
  8. درمان التهابات پوستی
  9. درمان اگزما، آکنه و پسوریازیس

هزینه جوانسازی پوست با دستگاه ال دی ام

هزینه ال دی ام بستگی به تعرفه‌های پزشک یا کلینیکی دارد که در آن درمان را آغاز می‌کنید. البته به غیر از این مورد، به تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه نیز بستگی دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی دستگاه ال دی ام

برخی از عوارض رایج این روش عبارت هستند از:

  1. احساس درد در ناحیه مورد نظر
  2. التهاب و ورم
  3. کبودی و قرمزی
  4. احساس تهوع و استفراغ
  5. جمع شدن مایع در زیر پوست
  6. از بین رفتن حساسیت در ناحیه درمان

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رباب نادرعلی [ 1402-02-30 ]
ماندگاری هایدو خط خنده چقدر است؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با تزریق چربیجوانسازی با تزریق چربی

تزریق چربی روشی کم تهاجمی ، با ماندگاری بالا و عوارض بسیار کم برای جوانسازی پوست می باشد . یکی از برجسته ترین محاسن این روش سازگاری چربی تزریقی با بافت محل تزریق است . ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با کربن تراپیجوانسازی پوست با کربن تراپی

کربن تراپی یکی از روشهای جوانسازی پوست است که موجب تولید کلاژن و سلول‌های پوستی جدید در لایه‌های زیرین پوست می‌شود و به شفافیت و بستن منافذ پوست کمک می‌کند ... ادامه مطلب

پی آر پی صورت چیست؟پی آر پی صورت چیست؟

روش جوانسازی پوست با پی آر پی به خاطر به کارگیری خون خود بیمار برای درمان وی، دارای پذیرش بیشتری نسبت به روش‌ های مشابه می‌ باشد. درمان با پی آر پی صورت در بازسازی کلاژن، الاستین، عروق و ماتریکس بین سلولی و در نهایت باز گرداندن دوباره شادابی و جوانی پوست ‌است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.