اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / عوارض پلاسما جت پلک چیست و ماندگاری آن چقدر است ؟

عوارض پلاسما جت پلک چیست و ماندگاری آن چقدر است ؟

پلاسما جت، یکی از جدیدترین روش های رفع افتادگی، برطرف کردن چین و چروک و لیفت قسمت های مختلف صورت به ویژه پلک می باشد که بدون هیچ گونه عمل جراحی و تنها با یک دستگاه انجام می شود. این دستگاه از روش تبدیل جامد به گاز برای لیفت و احیای مجدد پوست استفاده می کند. در ادامه این بخش به معرفی روش پیشرفته پلاسما جت پرداخته و اطلاعاتی را در مورد میزان ماندگاری پلاسما جت پلک و عوارض آن در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

جوانسازی پلک با روشهای تهاجمی مانند بلفاروپلاستی و غیر تهاجمی مانند پلاسما جت پلک در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان با بهترین نتایج انجام می‌گیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از این مرکز با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

پلاسما جت پلک چیست؟

پلاسما جت پلک روشی است که با تبدیل حالت جامد به گاز، مشکلاتی مانند چین و چروک و افتادگی پلک را از بین می برد. در این روش هیچ نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی و حتی برش های کوچک نیست و همین مسئله را میتوان اصلی ترین دلیل افزایش روز افزون طرفداران پلاسما جت پلک دانست.

عوارض پلاسما جت پلک چیست؟ | درمان افتادگی پلک با پلاسما جت

عوارض پلاسما جت

  1. تورم در ناحیه درمان
  2. ایجاد دلمه هایی بر روی پوست پلک که در اغلب مواقع پس از یک هفته از بین می رود
  3. تغییر رنگ پوست که معمولا موقتی می باشد

لازم به ذکر است به دلیل حساسیت نواحی اطراف چشم، در صورت عدم مهارت پزشک در انجام پلاسما جت پلک ممکن است عوارض ماندگارتر و صدمه زننده ای پس از این روش ایجاد شود. به همین جهت توصیه می‌کنیم برای انجام این عمل، حتما به پزشکی مراجعه نمایید؛ که از تبحر ایشان اطمینان حاصل نموده اید.

1. تورم در ناحیه درمان

یکی از شایع ترین مواردی که افراد به سراغ پلاسما جت می روند، درمان افتادگی پلک است. در این روش تلاش می‌شود؛ با ایجاد سوختگی های نقطه ایی سطحی پوست، بافت های آن ناحیه را تحریک کرده و در نهایت پوست جمع و در اصطلاح لیفت شود. اما نکته اینجاست که این دسته از افراد همواره با عوارضی روبرو خواهند شد.

این عوارض که اغلب شامل تورم و التهاب پوست پلک و اطراف چشم می‌باشد و از شایعترین عوارض پلاسما جت پلک نیز به شمار می‌رود؛ معمولا موقتی بوده و در مدت زمانی کوتاه از بین میرود. البته استفاده از پد یخ پس از درمان، می‌تواند در کاهش تورم و التهاب بعد از پلاسما جت پلک، بسیار موثر باشد.

2. دلمه های روی زخم های ناشی از سوختگی با پلاسما

در زمان انجام این روش همانطور که عنوان شد، زخم های نقطه ایی بر روی پوست ایجاد می‌شود؛ که این زخمها پس از درمان با بستن دلمه هایی پوشیده می‌شوند و پس از چند روز نیز دلمه ها خود به خود از پوست جده شده و بهبود می‌یابند. پلاسما جت پلک روشی است که در حین انجام، با کمترین ناراحتی و درد همراه است و شما بدون هیچ اذیتی می‌توانید از این روش استفاده نمایید.

با این وجود پس از پلاسما جت پلک امکان باقی ماندن جای زخم های نقطه ای روی پوست در ناحیه تحت درمان وجود دارد. به همین دلیل است که این عمل حتما باید توسط پزشک ماهر انجام شود. زیرا هرچه، مهارت و تجربه پزشک در این زمینه بیشتر باشد با ظرافت بیشتری عمل پلاسما جت پلک را انجام می دهد.

آدرس صفحه اینستاگرام

3. تغییر رنگ پوست

تغییر رنگ پوست نیز از عوارض شایع پلاسما جت پلک است که البته در اغلب موارد موقتی بوده و پس از مدت زمانی رفع می‌گردد. در ارتباط با این عارضه و کاهش درصد ماندگاری آن نیز توانایی و مهارت پزشک در انجام پلاسما جت پلک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

یکی از جدیدترین دستگاه هایی که این روزها افراد میتوانند از آن برای بهره گیری و رسیدن به پوستی صاف و شفاف استفاده نمایند، پلاسما پن می باشد. دقت داشته باشید که این روش هیچ نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی و حتی برش های کوچک ندارد و همین مسئله را میتوان اصلی ترین دلیل افزایش روز افزون طرفداران آن دانست.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ندا رضایی [ 1401-05-13 ]
درود بر شما . من حدود یک ماه پیش بوتاکس برای خط پبشانی پیش خانم دکتر رافعی انجام دادم و بعد دچار افتادگی پلک شدم . میخواستم بدونم درمان داره ؟. خانم دکتر بعد از اون ی تزریق بوتاکس دیگه ترمیمی انجام دادند ، ولی خیلی فرق نکرد.

موسوی [ 1400-11-28 ]
آیا برای بوتاکس خط اخم باید افتادگی پلک از بین برود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای جهانی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد بوتاکس دیسپورت دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است ... ادامه مطلب

مزایای لیزر برای حذف موهای اضافی و زائدمزایای لیزر برای حذف موهای اضافی و زائد

لیزر یک پرتوی نور متمرکز و تک‌رنگ است که از انرژی بسیار زیادی برخوردار است. وجود همین انرژی قابل‌کنترل باعث شده است تا مصارف زیادی برای لیزر در زمینه پزشکی به وجود بیاید. یکی از مفیدترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

تزریق چربی صورت و مزایای آنتزریق چربی صورت و مزایای آن

تزریق چربی علاوه بر اینکه برای کاهش لاغری صورت ناشی از افزایش سن اثر بخشی خوبی دارد، در افراد جوانی که صورت لاغری دارند نیز کاربرد دارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.