اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت ابرو در خانم ها و آقایان

کاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است.افرادی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو هستند متقاضیان کاشت ابرو طبیعی هستند.اکثر خانم ها بر این باورند که با انجام تاتو و هاشور ابرو می توانند ابروهایشان را همانند گذشته به شکل قبل برگردانند اما واقعیت بر این است که هاشور و تاتو ابرو نه تنها ابرو را به حالت طبیعی بر نمی گرداند، بلکه معایبی همچون مصنوعی بودن ظاهر ابرو، استفاده از رنگ های شیمیایی، محدود بودن مدل های ابرو، درد و خطرات ناشی از انجام ابرو را داراست.

دکتر رامین مدرسی، با بیش از 10 سال تجربه در زمینه کاشت مو و ابرو در اصفهان، آماده ارائه خدمات کاشت به روشهای FUT، FIT و SUT می‌باشد. جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت باشماه‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

دلایل و عوامل ریزش ابرو

بیماری هایی همچون تغییرات در هورمون ها ، عفونت ها ، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی ممکن است سبب ریزش موی ابرو شود.امروزه با تحقیقاتی که صورت گرفته است به این نتیجه رسیده شده است که بیشترین دلیل ریزش ابرو اختلالات تیروئیدی می باشد.یکی دیگر از مهم ترین دلایل ریزش ابرو تغذیه نا مناسب می باشد.کمبود ویتامین E در بدن سبب ریزش مو می شود.کمبود آب بدن نیز می تواند دلیل دیگری بر ریزش ابرو باشد.

کمبود پروتئین ، بیوتین ، ویتامین های گروه B و... نیز دیگر دلایل کم پشتی و ریزش ابرو است.برای درمان ریزش ابرو می توانید از اسید های چرب استفاده نمایید.مصرف امگا 3 و امگا 6 در کاهش ریزش مو بسیار موثر می باشد.همچنین استفاده مواد غذایی سرشار از پروتئین مانند گوشت مرغ و ماکیان ، تخم مرغ و... سبب از بین بردن شکنندگی مو و ضعف آن می شود. استفاده از برخی داروهای سبب ریزش ابرو می شود.داروهای ضد التهاب مانند سولینداک ، داروهای درمان روانپزشکی مانند لیتیوم و یا دوگزیپین ، داروهای کاهش وزن و همچنین داروهای ضد تشنج همگی جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها منجر به ریزش ابرو می شوند.

علاوه بر این موارد داروهایی مانند داروهای ضد بارداری جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها باعث ریزش ابرو و مو می شود. از دیگر مواردی که منجر به ریزش ابرو می شود اختلالات رفتاری ، سرطان ها و مراحل درمان آن(شیمی درمانی) ، عوامل فیزیکی مانند تصادفات و صدمات جسمی ، بالا رفتن سن ، ایجاد حساسیت ها و آلرژی و عوامل ژنتیکی همگی جزئی از عوامل ریزش ابرو می باشد.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو در آقایان

معمولا اکثر آقایان کاندیدای کاشت، ترمیم، پرپشت و تراکم دادن به ابرو نیستند. آقایانی که موهای ابروی آنها کمی کم پشت شده باشد و یا اینکه بخواهند با کاشت ابرو این نواقص را جبران کنند از کاشت استفاده نمی کنند. آقایان بیشتر زمانی کاشت انجام می دهند که اسکار یا خط بخیه داخل ابروی آنها وجود داشته باشد یا بر اثر تصادف شکستگی قسمتی از ابرو ایجاد شده باشد که برای درمان اقدام می کنند

کاشت ابرو در خانم ها

کاشت ابرو بالای 90 درصد مختص خانم ها می باشد. در مواردی که بخشی از ابرو وجود نداشته باشد یا ابروها به هردلیلی کم پشت شده باشند یا بخواهند دنباله ابرو را به سمت بالا بکشند از این روش استفاده می کنند. اما کاشت ابرو نسبت به ابروی طبیعی کیفیت پایین تری دارد. اگر کاشت ابرو در مراکزی که تجربه کامل و کافی را در این زمینه داشته باشند، انجام شود بسیار خاص و زیبا می شود

ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

یکی از مهمترین ویژگی های ابرو جهت رشد موی ابرو می باشد.به طور کلی ابرو از 3 بخش سر ، تنه و دم تشکیل شده است که در هر قسمت از این 3 بخش جهت رشد مو متفاوت می باشد .هنگام کاشت ابرو طبیعی پزشک متخصص بر اساس جهت قرارگیری مو در این نواحی می بایست اقدام به کاشت ابرو نماید.یکی دیگر از ویژگی های ابرو زاویه رشد موی ابرو می باشد.زاویه قرارگیری و رشد موی ابرو متفاوت با زاویه صورت بوده به گونه ای که ابرو بر روی صورت می خوابد.بهترین نوع مو برای پیوند زدن به ابرو موهای پشت گوش می باشد که زاویه آن ها با زاویه ابرو مطابقت دارد.علاوه بر این پزشک در هنگام کاشت ابرو طبیعی فولیکول های مو را با زاویه نسبت به پوست خواهد کاشت تا ظاهری طبیعی پیدا نماید.

نکات تخصصی جهت کاشت ابرو

مهمترین نکته در مورد کاشت ابرو زاویه شکاف های ایجاد شده روی پوست و ایجاد خواب طبیعی موهای ابروست که ظاهری طبیعی و قابل قبول را در فرد ایجاد کند و زیبایی یک ابروی طبیعی را دارا باشد.
نکته دیگر، ابزار مورد استفاده در کاشت ابرو می باشد شکاف های ایجاد شده بر روی پوست باید از ظرافت زیادی بر خوردار باشد تا جای آن ها روی پوست، حالتی زشت و زننده ایجاد نکند. آموزش مراقبت های ویژه در دو هفتۀ ابتدائی بعد از کاشت ابرو از نکات قابل توجه دیگر است، تا فرد آسیبی به موهای کاشته شده وارد نکند.

روش های کاشت ابرو

اولین روشی که برای انجام کاشت ابرو معرفی شد کاشت ابرو به روش FUT بود که این روش کاشت مو به دلیل عوارض های بسیاری همانند جراحی ، درد ، خونریزی ، بخیه ، جلسات متعدد و ... داشت در زمان کوتاهی منسوخ شد و به تدریج در کشور های مختلف از این روش دیگر برای کاشت ابرو استفاده نکردند و روش هایی مانند FIT,FUT,FUE توصیه نمی شود و بهتر است افراد با انتخاب کلینیک های غیر تخصصی از این روش ها استفاده ننمایند.

بهترین روش کاشت ابرو در دنیا

در حال حاضر کاشت ابرو سوپر کاشت بهترین روش ارائه شده در کاشت ابرو و مو می باشد که روش تکمیلی کاشت مو بوده و می تواند بدون هیچگونه عوارض ، بدون نیاز به بخیه و برش سر برداشت فولیکول ها را از طریق سوزن های مخصوص انجام دهد و سپس فولیکول های به دست آمده را توسط سوزن های مخصوص لا به لای ابرو ها بکارد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو همانند کاشت مو از سه مرحله برداشت، نگهداری و کاشت تشکیل شده است که نحوه انجام آن در روش های مختلف و همچنین مراکز مختلف متفاوت است لذا همین امر باعث شده که هزینه کاشت ابرو طبیعی در مراکز مختلف و همچنین روش های مختلف دارای نوساناتی باشد همانطور که گفته شد روش کاشت ابرو FUT و روش هایی از این قبیل در سطح دنیا منسوخ شده و دیگر انجام نمی شود. اما برخی از مراکز در ایران به دلیل کم هزینه بودن این روش برای کاشت ابرو طبیعی از روش کاشت ابرو FUT استفاده می کنند که نتایج بدی را برای عزیزان به همراه دارد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض کاشت ابرو

از عوارض کاشت ابرو به روش FUT می توان به جلسات متعدد کاشت ابرو ، جراحی های طولانی ، بخیه های متعدد ، بیهوشی ، درد ، خونریزی ، تورم در صورت به ویژه چشم ها ، خط رویش و مدل مصنوعی و ... اشاره کرد اما با مطرح و اجرا شدن کاشت ابرو طبیعی به روش سوپر کاشت عوارض یاد شده رفع و بعضا برخی از آن ها همانند خط رویش و مدل ابرو به نقطه قوت تبدیل شده است. لازم به ذکر است که در کاشت ابرو با تکنیک سوپر کاشت شما دیگر شاهد عوارض یاد شده نمی باشید.

می توان گفت کاشت ابرو، هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید با هر شرایطی که دارید به این کار بپردازید. حتی اگر بیماری خاص دارید، کاشتن ابرو برای شما ضرری ندارد. اما شاید بپرسید چرا؟ به دلیل این که در دیگر روش های جوانسازی پوست، مانند تزریق ژل، شما ماده ای شیمیایی را به بدن خود وارد می کنید. اما در کاشت ابرو این چنین نیست. در این روش، یعنی کاشت ابرو با موی طبیعی، مقداری مو به ناحیه ابروی شما وارد می شوند. بنابراین خطرات خاصی شما را تهدید نمی کنند. در کل می توان گفت افرادی که ابروی کم پشتی دارند و یا احساس میکنند که ابروی آنها کم پشت است و یا افرادی که به هر دلیلی دوست دارند که ابروهای پر پشت تری داشته باشند؛ می توانند از روش کاشت ابرو بهره ببرند.

مزایای کاشت ابرو چیست؟

مطمئنا یکی از مزایا و دلایل این که عده زیادی به کاشتن ابرو می پردازند، زیبایی است. ابروهای پر پشت و زیبا، صورت شما را نیز زیبا خواهند کرد. اما اگر شما ابروهایی داشته باشید که در برخی نواحی دارای طاسی هستند، این از زیبایی شما به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد داد و پیشنهاد ما به شما، این است که از روش کاشتن ابرو با موهای طبیعی استفاده کنید.علاوه بر این که ابروهای شاداب و پرپشت که با روش کاشت ابرو به دست می آورید، به زیبایی شما می افزایند، چهره شما را نیز قرینه نشان می دهند. ابروهای پرپشت به قرینه نشان دادن صورت کمک شایانی می کنند. قرینه بودن صورت به زیبایی آن تا حد چشمگیری می افزاید.

روش کاشت ابرو، نسبت به بقیه روش ها، بسیار موثرتر و ماندگارتر است. همچنین این روش، یک روش طبیعی نیز هست. طبیعی بودن و ماندگاری طولانی، موارد بسیار مهمی در روش های جوانسازی و از شاخصه های مهم این روش هستند.

بهبود و ریکاوری

پس از کاشتن ابروها، یک ریکاوری و بهبودی بی درد در انتظار شماست.ریکاوری در این روش بدون هیچ دردی است. همچنین ممکن است در 3 یا 4 روز پس از عمل، اطراف چشم شما کبود شود و یا دچار ورم شود اما این طبیعی است. در روز 5 پس از انجام کاشت، دیگر هیچ گونه عوارض و علائمی از کاشت ابرو ظاهر نمی شود. کم کم می توانید نتایج کاشت ابرو را ملاحظه کنید.2تا 3 روز جای شکاف های ایجاد شده به صورت نقاط قرمز رنگ است. در صورت شستشوی صحیح و کامل، بعد از چند روز ابرو ها کاملاً تمیز می شوند.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت ابرو دائمی است؟آیا کاشت ابرو دائمی است؟

کاشت ابرو یک فرایند کاملاً سازگار با بدن است و شما بعد از کاشت، ابروهای طبیعی خواهید داشت. کاشت ابرو یک راه حل دائمی و ماندگار است. مویی که از فولیکول‌ های کاشته شده رشد می‌ کند دائمی است. رشد ابرو را تجربه می کنید، می توانید ابروهای خود را مانند ابروهای معمولی اصلاح کنید. ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکلروتراپی یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ‌ های عنکبوتی استفاده می‌ شود. در این روش، پزشک یک محلول را به طور مستقیم به درون عروق آسیب دیده تزریق ‌می‌ کند که این محلول باعث التهاب دیواره داخلی رگ می‌ شود و منجر به تورم و چسبیدن آنها به هم خواهد شد ... ادامه مطلب

ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟ممنوعیت تزریق ژل برای چه کسانی وجود دارد؟

امروزه از تزریق ژل های کلاژن و هیالورونیک اسید در کلینیک ها برای رفع چین و چروک ناشی از افزایش سن و مواجهه با عوامل تخریب کننده پوست مانند نور خورشید استفاده می کنند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.