اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت انگلیسی نام تجاری محصولی است که از یک سم رقیق شده به نام بوتولینیوم استخراج شده است. شرکتهای مختلفی در دنیا در زمینه تولید بوتاکس فعال هستند که دیسپورت dysport جزو مشهورترین آنهاست. بوتاکس دیسپورت ساخته شده در کشور انگلیس و دارای تاییدیه های معتبر جهانی است. بوتاکس دیسپورت از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای جهانی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد بوتاکس دیسپورت دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است.

بهترین تزریق ژل و تزریق بوتاکس در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربرد بوتاکس دیسپورت

تزریق بوتاکس دیسپورت اثرات قابل توجهی بر خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم که در بعضی از افراد بر اثر خنده شدید ایجاد می شود ، دارد. همچنین برای رفع خطوط اخم ، خطوط پیشانی همراه با حفظ فرم طبیعی صورت بسیار موثر است. تزریق دیسپورت در جهت درمان تعریق بیش از اندازه در ناحیه زیر بغل نیز کارآمد می باشد.
علاوه بر کاربرد های درمانی و کاهش چین و چروک ، از بوتاکس دیسپورت برای اهداف زیبایی مانند اصلاح لبخند ( در افرادی که لثه آنها بیش از اندازه مشخص می شود ) و لیفت ابرو و بینی نیز استفاده می شود.

اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت

اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

مزایای بوتاکس دیسپورت

یکی از اصلی ترین مزایای تزریق بوتاکس دیسپورت علاوه بر درمان چروک پیشگیری از ایجاد آن می باشد.
دیسپورت به دلیل غلظت پایین به خوبی در زیر پوست منتشر شده و ظاهری طبیعی به صورت می دهد.
سبب بروز واکنش سیستم ایمنی بدن نمی شود

ماندگاری بوتاکس دیسپورت چه مدت است؟

معمولا ماندگاری دیسپورت بین 3 تا 5 ماه متغیر است. با این حال دوام بوتاکس در افراد مختلف بسته به شرایط عضلانی بدن و همچنین سبک زندگی فرد می تواند متفاوت باشد. برای مثال ماندگاری دیسپورت در بدن شخصی که سیگار مصرف می کندو یا به صورت مداوم در برابر اشعه ی مضر آفتاب قرار می گیرد نسبت به فردی که مراقبت های بعد از تزریق را رعایت می کند بسیار کاهش می یابد.

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوستتاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست

یکی از راه‌های جدید و بدون عارضه در جوان‌سازی پوست میکرودرم ابریژن می‌باشد که در این مطلب راجع به تکنیک، اثرات، عوارض و چگونگی انجام میکرودرم ابریژن بحث می‌شود ... ادامه مطلب

تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابروتأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرو

خط عمودی عمیقی که در ناحیه‌ی بین دو ابرو ایجاد می‌شود، به دلیل اینکه موقع اخم کردن عمیق‌تر نیز می‌شوند، خط اخم می‌گویند. اگر می‌خواهید از این آسیب خلاص شوید، بهترین راه درمان آن از طریق تزریق بوتاکس بین ابرو می‌باشد. ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنال و جوانسازی پوستآر اف فرکشنال و جوانسازی پوست

اگر با وجود رسیدگی‌های مکرر به پوستتان، همچنان از چین و چروک‌ها، منافذ باز پوستی، آکنه و اسکارهای ناشی از آن و بسیاری دیگر از مشکلات پوستی رنج می‌برید، ما آر اف فرکشنال را به شما پیشنهاد می‌کنیم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.