اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

در سال‌های اخیر انجام اقداماتی از جمله تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و چهره از جمله لب‌ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است و از جمله عمل‌های زیبایی محبوب و پرطرفدار می‌باشد. روزانه افراد بسیار زیادی تزریق ژل را برای رسیدن و دستیابی به اهداف مختلف در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می‌دهند.

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن، حجم لب کم شده، ارتفاع لب کاهش یافته و برجستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید باشد. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. از جمله موارد مهمی که در تزریق ژل لب، ذهن افراد را درگیر می‌کند میزان نتیجه‌بخشی و ماندگاری نتایج به دست آمده است. حجم ژل، برند ژل، سن بیمار، سیستم ایمنی بدن و مواردی از این قبیل در ماندگاری ژل می‌توانند اثربخش باشند.

بهترین تزریق ژل لب در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

ژل لب

ژل لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برندهای مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. پرکننده‌های هیالورونیک اسید معمولاً نرم و ساختار ژل مانند دارند. نتایج حاصل از تزریق ژل لب و ماندگاری آنها موقت است و بستگی به برند استفاده شده ژل و ناحیه‌ی مورد نظر جهت تزریق می‌تواند اثر بخشی طولانی‌تری داشته باشد. اکثر پرکننده‌های هیالورونیک اسید با درصدی از لیدوکائین لینک شده‌اند که در به حداقل رساندن درد در حین و بعد از درمان، نقش بسزایی دارند.

ژل لب

عوامل مؤثر ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری ژل‌ لب به چند عامل بستگی دارد که در ادامه توضیح داده‌ایم:

نحوه تزریق ژل لب

پزشک ممکن است از سوزن برای تزریق مقادیر کمی بیحسی در قسمت داخلی دهان استفاده کند تا لبهای بالا و پایین را بیحس کند. هنگامی که لبهای شما به اندازه کافی بیحس می شود، پزشک ژل را مستقیماً به لب شما تزریق می کند.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب

رعایت یکسری نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق ژل به لب، اجباری است؛ چراکه تزریق ژل نیز نوعی عمل زیبایی به حساب آمده و انجام مراقبت‌های لازم قبل و بعد آن می‌تواند در نتیجه کار و البته کاهش عوارض جانبی احتمالی تأثیر زیادی داشته باشد. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین مراقبت های قبل از تزریق فیلر به لب اشاره شده است:

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

کاندید نامناسب تزریق ژل لب

تزریق ژل به صورت و لب‌ها، یک نوع عمل زیبایی غیرتهاجمی به شمار می‌رود. به همین دلیل تقریباً تمامی افرادی که دوست دارند لب‌هایی زیبا و حجیم داشته باشند می‌توانند از مزایای تزریق ژل بهره‌مند شوند. با این حال برای احتیاط توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام این کار خودداری کنند:

با این حال برای اینکه مطمئن شوید تزریق ژل هیچ نوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد بهتر است قبل از اقدام به کار با پزشک خود صحبت کنید.

مدت ماندگاری ژل لب

معمولاً مدت ماندگاری ژل لب 6 شش ماه می باشد که با توجه به نوع ژل تزریق شده معمولاً یک ماه و یا زودتر اثر خود را از دست می دهد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی تزریق ژل لب

اگر تزریق ژل لب توسط پزشک متخصص انجام شد، هیچ عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد؛ چراکه پزشکان تمام نکات ایمنی و مشاوره های قبل از انجام هر تزریقی را به طور کامل رعایت می کنند. عوارض احتمالی که در ادامه بیان می کنیم درصورت دیده شدن نهایتاً به مدت دو روز مانده و بی خطر خواهد بود، این عوارض شامل موارد زیر است:

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوستکاربرد تزریق مزوژل در جوانسازی پوست

یکی از روش‌های قدرتمند و جدید برای جوانسازی پوست و برخی از اجزای صورت، استفاده از مزوژل در جوانسازی با روش مزوتراپی است. ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع چین وچروک دور لبجوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. ... ادامه مطلب

میکرونیدل آر اف چیست و چه تأثیری روی پوست دارد؟میکرونیدل آر اف چیست و چه تأثیری روی پوست دارد؟

میکرونیدل آر اف نیز مانند میکرونیدلینگ، مشکلات و علائم پیری و نگرانی‌های مربوط به بافت پوست را درمان می‌کند. می‌تواند جای زخم‌های عمیق، افتادگی پوست و مشکلات عمیق‌تری در بافت پوست را درمان کند؛ زیرا می‌تواند به راحت و بدون خطر به لایه‌های عمیق پوست دسترسی داشته باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.