اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟

سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار می‌گیرند. وظیفه سلول‌های مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلول‌ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول‌های جدیدتری را جایگزین آنها می‌کند. به همین دلیل این سلول‌های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند. برداشت این سلول‌ها به شما کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تری داشته باشید.

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج می‌شوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوان‌تر برسید.

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند.

نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوش‌های سرسیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فیشیال پوست یکی از روشهای ساده و در عین حال موثر برای بازگرداندن شادابی و نشاط به پوست صورت و گردن است. شما می‌توانید برای انجام فیشال پوست به کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای فیشیال پوست

مراحل فیشیال و پاکسازی پوست

لازم به ذکر است پیش از آغاز این مراحل، تکنسین زیبایی سؤالاتی درباره‌ نوع پوست، تغذیه و سبک زندگی شما که تأثیر بر شرایط پوستتان دارد می‌پرسد. ممکن است این سؤالات در جزئیات معمول مراحل فیشیال تأثیر داشته باشند. مراحل فیشیال را به ترتیب زیر بررسی می‌کنیم.

فیشیال پوست

انواع روش‌های پاکسازی پوست در کلینیک

پیلینگ شیمیایی

لایه‌بردارهای شیمیایی که در کلینیک‌ها استفاده می‌شوند قدرت پاکسازی بسیار بالایی دارند. این ترکیبات می‌توانند جای جوش و انواع لکه‌های پوستی را از بین ببرند. پیلینگ یا لایه‌برداری بسته به نوع و عمق آن بین یک تا چهارده روز طول خواهد کشید. در این مدت بعد از پوسته ریزی، پوست جدید جایگزین شده و عمق این پاکسازی به نوع داروهای شیمیایی و مدت زمان استفاده آنها روی پوست بستگی دارد.

پیلینگ مکانیکی

در این روش پوست به وسیله ابزار الکترومکانیکی مورد لایه‌برداری قرار می‌گیرد. این روش برای از بین بردن جای اسکار زخم‌ها روی پوست بسیار مناسب است.

پیلینگ لیزری

این روش به دو صورت لیزر دی‌اکسید کربن و لیزر اربیم یاگ انجام می‌گیرد. در این روش از خواص تبخیر آب و نکروز گرمایی بهره برده می‌شود.

توصیه‌های بعد از انجام فیشیال پوست

1- بعد از فیشیال اصلاً پوستتان را دست‌کاری نکنید و جوش‌های صورتتان را نکنید؛ زیرا صورتتان زخم خواهد شد.
2- بعد از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان مدتی استراحت کند.
3- سعی کنید یک یا دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند؛ زیرا این امر می‌تواند برای پوست شما که حساس شده مضر باشد.
4- تا سه روز از لایه‌بردار استفاده نکنید؛ زیرا لایه‌برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن خواهد شد.
5- تا چند روز بعد از انجام فیشیال در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.
6- تا یک هفته بعد از فیشیال صورتتان را بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.
7- هنگام شست و شو دقت کنید و این کار را با ملایمت انجام دهید؛ زیرا پوست شما به شدت حساس شده است.
8- پس از فیشیال صورت پوست خود را ماساژ ندهید.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

تعداد جلسات انجام فیشیال پوست

این مورد برای هر فردی متغیر است. در حالت ایده آل، بهتر است که هر چند ماه انجام شود. یک ماه، زمانی است که پوست برای احیا به زمان نیاز دارد. سعی کنید هر سه ماه، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل، فیشیال صورت را انجام دهید. اگر دنبال درمان جوش سرسیاه، جای جوش و آکنه هستید، این کار را باید با تکرار بیشتری انجام دهید.

عوارض فیشیال

نقش اساسی ابرو در زیبایی، افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت ابرو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سوفیا هنری [ 1402-09-04 ]
من امروز عصر رفتم فیشیال انجام دادم و یکمی با روش شما فرق داشت در واقع اول یک ماده فوم مانندی رو روی پوستم گذاشتن بعد هم یک ماده ژله مانندی و بعدش صورتمو کامل شستمشروع به پاکسازی کردن و بعد یک ماسک گذاشتن به مدت 15 الی 20 دقیقه بعدشم یک کرم به صورتم مالیدن ولی اون قسمتی که ماده ژله مانند رو گذاشتن سوزش داشت و همچنین یکمی هم اون فومه ولی در کل باید دردشو تحمل کرد من پیش دکتر صدف فاطمی رفتم و خیلی راضیم با تشکر

ساحل [ 1401-07-16 ]
واقعا عوارض خاصی نداره

مارال جم [ 1401-07-08 ]
خیلی نکات مهمی بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عمل بوکال فت یا تخلیه چربی صورتعمل بوکال فت یا تخلیه چربی صورت

بوکال فت به بافت چربی که در زیر گونه قرار دارد گفته می شود که موجب می شود ، صورت شخص گرد تر دیده شود . هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال ، برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود ... ادامه مطلب

سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟سابسیژن چیست و چگونه انجام می شود؟

سابسیژن به عنوان یکی از مؤثرترین روشهای درمان اسکار آکنه‌ فرو رفته، نقش بسزایی در رفع این عوارض پوستی دارد. در این روش با جداسازی لایه‌های به هم چسبیده پوست، فرورفتگی‌های ناشی از اسکار، درمان شده پوست این نواحی با قسمتهای دیگر هم سطح می‌گردد ... ادامه مطلب

بیماری لوپوس چیست؟بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن، به بافت‌ ها و اندام‌ های خود حمله می‌ کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌ تواند بر بسیاری از سیستم‌ های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ ها، سلول‌ های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.