اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت از پوست
ویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوست ویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوست

مراقبت از پوست صورت یک بخش مهم در سبک زندگی افراد به شمار می رود چرا که امروزه تمامی افراد چه مرد و چه زن به دنبال داشتن پوستی شفاف و شاداب می باشند.

برای مراقبت از پوست چرب چه اقداماتی لازم است؟ برای مراقبت از پوست چرب چه اقداماتی لازم است؟

یکی از راه هایی که به درمان چربی اضافی روی سطح پوست کمک می کند، مراقبت از پوست چرب است.

سیگار چه تأثیری روی پوست و مو دارد؟ سیگار چه تأثیری روی پوست و مو دارد؟

سیگار کشیدن، تأثیر مستقیمی روی سلامت و ظاهر پوست و موی شما دارد و می‌ تواند وضعیت‌ آنها را کاملاً تغییر دهد.

آیا برای تمدید ضد آفتاب باید صورت را بشوییم؟ آیا برای تمدید ضد آفتاب باید صورت را بشوییم؟

اشعه فرابنفش خورشید هنگام برخورد مستقیم به پوست سبب ایجاد جوش و آکنه، کک و مک، چین و چروک، پیری پوست و … می‌ شود.یکی از محصولات مراقبتی ضد آفتاب است.

پیلینگ پوست با اسید میوه و کرم های لایه بردار پیلینگ پوست با اسید میوه و کرم های لایه بردار

امروزه بسیاری از پزشکان برای پیلینگ و لایه برداری پوست از خواص اسید میوه کمک می گیرند.مصرف صحیح کرمهای لایه بردار منجر به جوانسازی پوست، روشن شدن آن و

راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟ راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟

مراقبت از پوست و حفظ شادابی و سلامت آن اهمیت بسیاری در زیبایی آن دارد و زمانی که دارای پوست خشک هستید مراقبت از آن اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا پوست خشک بسیار شکننده تر از انواع دیگر پوست است. در ادامه این مطلب مراقبتهای ضروری پوست خشک را برای شما شرح داده ایم.

کرم ضد آفتاب چیست و چه میکند؟ کرم ضد آفتاب چیست و چه میکند؟

کرم های ضد آفتاب با SPF های مختلف در بازار موجود هستند. تأثیر ضدآفتاب براساس SPF به معنای فاکتور محافظت از نور خورشید است که معمولاً بر روی ضدآفتاب‌ ها درج شده و درصد فاکتور حفاظتی ضد آفتاب در مقابل اشعه UVB در قالب عدد SPF بر روی ضدآفتاب‌ ها درج می‌ شود.

چرا همه افراد باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند؟ چرا همه افراد باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند؟

هنگامی که پوست به دلایل مختلف نظیر ژنتیک، بیماری های پوستی، استفاده بیش از حد از شوینده های صابونی، عدم مراقبت درست از آن خشک و دهیدراته می شود، به کرم مرطوب کننده و خاصیت رطوبت رسانی اش نیاز پیدا می کند. در این بخش به خواص کرم مرطوب کننده پوست اشاره کرده ایم.

نرم کننده مو چه تأثیری بر روی موها دارد؟ نرم کننده مو چه تأثیری بر روی موها دارد؟

شامپو زدن مو به طور مرتب علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و دوده های جمع شده روی مو، چربی های طبیعی و مفید را نیز از بین خواهد برد و استفاده ی مدام از سشوار، مواد شیمیایی و آب و هوای نامناسب باعث می شود موهایی خشک، وز و آسیب دیده داشته باشید. البته این مشکلات را می توان با استفاده نرم کننده برطرف کرد.

فواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوست فواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوست

نور آفتاب، عامل اصلی در بروز بعضی مشکلات پوستی از قبيل آفتاب سوختگی، چین و چروک، پيري پوست، لکه های پوستی، حساسيت نسبت به نور و بدخيمي هاي پوستي است.به همین دلیل اگر می خواهید پوستتان جوان بماند و دور از آسیب های تابش آفتاب باشد، استفاده از این کرم را فراموش نکنید.

پاکسازی پوست، اولین مرحله درمان جوش پاکسازی پوست، اولین مرحله درمان جوش

جوش هنگامی به وجود می‌ آید که غدد چربی متصل به فولیکول مو، در زمان بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی تحریک می‌ شوند.برای جلوگیری از جوش، بهتر است به طور مرتب پوست خود را با روشی که با نوع پوست شما سازگار است پاکسازی کنید.

آبرسانی و کمک به تولید کلاژن پوست با پی آر پی آبرسانی و کمک به تولید کلاژن پوست با پی آر پی

پی‌ آر پی‌ تراپی روشی است که در آن از پلاکت‌ های موجود در خون خود بیمار به منظور تحریک پوست برای تولید سلول‌ های جدید استفاده می‌ شود.

دانستنی های پوست چرب دانستنی های پوست چرب

پوست چرب، پوستی است که ترشح سبوم در آن زیاد است و ظاهری براق و درخشنده دارد. اگر از پوست چرب به خوبی مراقبت نشود، مشکلاتی مانند مسدود شدن منافذ پوست و بزرگ شدن آنها، انباشته شدن سلول‌های مرده‌ی پوست روی هم و ظاهر شدن جوش‌های سر سیاه و آکنه بر سطح پوست به وجود می‌آیند.

بهترین و موثرترین راه های مراقبت از پوست در تابستان بهترین و موثرترین راه های مراقبت از پوست در تابستان

گرمای شدید تابستان می‌تواند روی پوست اثرات ناخوشایندی داشته باشد مانند آلودگی، آفتاب شدید، گرما و رطوبت که باعث بسیاری از مشکلات پوستی می‌شود. به همین دلیل باید در این فصل از پوست خود به خوبی مراقبت کنید. شما باید با تغییر فصول،روال مراقبت از پوست خود را به روز کرده و آنها را انجام دهید

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.