اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر خط ریش مردان برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر خط ریش مردان برای چه کسانی مناسب است؟

بسیاری از آقایان به فکر لیزر موی مردانه و خط ریش هستند. شیو روزانه وقت‌گیر بوده و با مشکلاتی نظیر زبری مو، ایجاد زخم و جوش بر روی صورت همراه خواهد بود. امروزه یکی از راه‌های خلاص شدن از دست موهای زائد به صورت دائمی، انجام لیزر است. برخلاف تصور بسیاری از افراد، لیزر صرفاً برای خانم‌ها کاربرد ندارد و آقایان هم می‌توانند از آن استفاده کنند و نتیجه بگیرند؛ بنابراین، لیزر موی مردانه و خط ریش می‌تواند موجب از بین بردن موهای زائد در آن نواحی شود و آقایان را از اصلاح هر روزه، تقریباً راحت کند. نکته‌ای که در رابطه با لیزر موهای زائد آقایان باید در نظر داشت این است که نسبت به خانم‌ها به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.
لیزر موهای زائد یک روش کلینیکی برای حذف موهای بدن است که در آن اشعه‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ی رشد موها می‌شود. این اتفاق بدون اینکه به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌دهد. در واقع با لیزر ارگان‌های کوچکی به نام «فولیکول مویی» از بین می‌رود. هنگامی که فولیکول آسیب می‌بیند، ساقه‌ی مو ضعیف و شل می‌شود. طی چند جلسات درمانی به فولیکول‌ها آسیب می‌زنند که نهایتاً فولیکول می‌میرد و دیگر مویی از آن رشد نمی‌کند.

برای لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

افراد مناسب جهت لیزر خط ریش

لیزر ریش برای مردانی مناسب است که موهای ریش به رنگ سیاه یا قهوه‌ای دارند. این مورد به این دلیل است که نور لیزری که برای تخریب ریشه‌های فولیکول مو استفاده می‌شود به آسانی توسط رنگ‌دانه‌های تیره جذب می‌گردد. اگر افرادی که به صورت طبیعی بور بوده و یا موهایی با رنگ روشن دارند؛ دارای موهای صورت تیره‌ای باشند (اغلب موارد به این‌گونه است)، این فرایند باز هم می‌تواند برای آنها مناسب باشد.

لیزر ریش

نحوه انجام لیزر خط ریش

کاهش و رفع موهای زائد بدن به‌ طور معمول مستلزم استفاده از لیزر غیرتهاجمی است. قبل از لیزر مو، عینک‌های مخصوص برای محافظت از چشمان شما از اشعه لیزر بر روی چشم‌ها قرار داده می‌شود. به‌منظور کاهش هرگونه ناراحتی در طول درمان ممکن است یک بی‌حسی موضعی به پوست شما اعمال شود.
در طول فرآیند کاهش و یا از بین بردن موهای زائد بدن، یک ابزار لیزر دستی بر روی پوست شما فشار داده می‌شود. بسته به نوع لیزر، یک دستگاه خنک‌کننده در نوک ابزار و یا یک ژل سرد برای محافظت از پوست شما استفاده می‌شود.

دلایل استفاده آقایان از لیزر موهای زائد

انجام لیزر موهای زائد بدن آقایان نیز با اهداف مختلف صورت می‌گیرد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت:

لیزر برای مردان به دلایل دیگری همچون تغییر در حالت و شکل رویش موها در قسمت ریش و یا سر قابل ارائه است. مثلاً در صورتی که فردی از مدل و الگوی ریش یا موهای خود ناراضی است و یا موهای صورت و نواحی خط ریش او بسیار پرپشت و نامتقارن است می‌تواند با کمک لیزر، حجم و فرم دلخواه را برای این نواحی ایجاد کند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

افراد منع از لیزر خط ریش

به طور خلاصه می‌توان این افراد را به گروه‌های زیر تقسیم کرد:

عوارض جانبی لیزر خط ریش

از ایمن‌ترین و کم‌خطرترین روش‌های درمانی استفاده از لیزر برای اصلاح خط ریش است. تاکنون عارضه خاصی از این عمل گزارش نشده است. عوارض لیزر در حالت کلی مختص به ناحیه خاص نمی‌شود و برای تمامی نقاط مختلف بدن یکی است. عوارضی مثل قرمزی موضعی، خارش، سوزش و … که بعد از عمل لیزر رخ می‌دهد و تا 1 الی 2 روزه از بین می‌رود. در خصوص عوارض لیزر خط ریش می‌توان به قرمزی بیشتر پوست اشاره کرد.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آریا میرزایی [ 1402-10-10 ]
با سلام ببخشید میخواستم موهای صورت و درست کردن ریش لیزر کنم آیا این امکانش هست یا نه؟؟؟

محمد نسیم روشن [ 1402-03-30 ]
سلام من مخاستم معلمات در باری لیزر خط ریش بیگیرم شما وتسپ نه دارین اگر دارین شما تون را برام بدین

سعادت [ 1401-08-28 ]
سلام عراض آدب من میخواهم خط ریش وابرو لیزر کنم ولی مکان من تهران شهرایار است

امیرحسین زارع [ 1400-10-11 ]
لیزر ریش از هرمزگان شهرستان پارسیان هستم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو در خانم ها و آقایانکاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است ... ادامه مطلب

جراحی لیفت شقیقه چیست؟جراحی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیبا تر کردن حالت آنها انجام می‌ شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ های شما درشت‌ تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابرو ها نیز متناسب خواهد شد. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان شوره سربهترین روشهای درمان شوره سر

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌های مرده پوست در موها ایجاد می‌شود. در واقع سلول‌های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌شود. در ادامه این بخش به بهترین روشهای درمان شوره سر اشاره کرده ایم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.