اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟

فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟

گاهی با پاکسازی ساده و مداوم پوست می‌توان تفاوت‌‌های چشمگیری در شکل ظاهری و سلامت آن ایجاد کرد. امروزه روش‌های مختلف و مؤثری برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست وجود دارد. پزشکان پوست با استفاده از لایه‌بردارهای شیمیایی و فیزیکی انجام این عمل اثربخش را برای ما ممکن و تسهیل کرده‌اند. یکی از این روش‌ها Faceup است که یکی از نوآوری‌های شرکت GP ایتالیا و یکی از محصولات منحصر به فرد این شرکت در دنیا است که به عنوان آخرین نسل دستگاه‌های میکرودرم ابریژن‌، جایگزین بسیار مناسبی برای میکرودرم‌های پودری است. با استفاده از این دستگاه می‌توان از مزایای زدودن لایه‌های مرده و معضلات سطحی در پوست و سایر نقاط بدن استفاده است. دستگاه Faceup با دارا بودن مزایای میکرودرم ابریژن، عوارض و اثرات نامطلوب لایه برداری را تعدیل کرده و برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی استفاده میشود.

Face Up دارای یک هندپیس با چرخش اوربیتالی است که علاوه بر لایه‌برداری سبب ایجاد میکروپالس ماساژ بر روی پوست و عضلات صورت می‌گردد. این حالت موجب افزایش خونرسانی در پوست و نهایتاً کلاژن سازی و تایتنینگ پوست می‌شود. این دستگاه دارای مدهای متنوع درمانی است که بر اساس میزان حساسیت پوست بیمار قابل تنظیم می‌باشد و دارای پنج نوع هد مختلف (Course, Medium, Fine,X Fine, XX Fine) با میزان گرانول و سختی‌های متفاوت برای لایه برداری های مختلف با در نظر گرفتن گونه‌های پوستی با حساسیت های مختلف و یک هد پلاستیکی با سطحی نا صاف برای ماساژ و کمک به جذب داروها.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مراکز تخصصی و مجهز پوست، مو، زیبایی، لیزر و کاشت مو و ابرو در اصفهان است. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای فیس آپ

فیس آپ

انواع دستگاه face up

دستگاه فیس آپ دارای تأییدیه CE اروپا و دارای 5 سری مختلف است:

  1. XXFine: برای پوست حساس، مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. XFine: لایه برداری ملایم پوست معمولی استفاده می شود.
  3. Fine: لایه برداری متوسط برای درمان لک صورت مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. Mediom: لایه برداری شدید برای رفع چین چروک سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. Course: برای تیرگی های شدید زانو زیر بغل و کشاله ران استفاده می شود.

بخش های قابل درمان با دستگاه فیس آپ

نحوه ی عملکرد دستگاه فیس آپ

هندپیس این دستگاه که نوآوری خود کمپانی GP است هد سوار بر روی خود را به صورت دورانی چرخانده و درنتیجه همزمان با عمل لایه برداری، عمل ماساژ را نیز انجام می‌دهد. حرکت دایره‌ای هد موجب پاک کردن ناپاکی‌های روی پوست شده و میکرو پالس ماساژ نیز گردش خون در پوست را تحریک می‌کند. ماده‌ای که به منظور تماس با پوست و لایه برداری توسط آن استفاده می‌شود از جنس سیلیکن کاربید بوده که ماده ای سازگار با پوست می‌باشد.

برای در نظر گرفتن گونه های پوستی گوناگون با حساسیت‌های مختلف، هدها با میزان گرانول و سختی‌های متفاوت در 5 سطح سختی ارائه می‌شود و همچنین یک هد پلاستیکی با سطحی ناصاف برای ماساژ و کمک به جذب کرم قرار داده شده است.

مراقبت ‏های بعد از درمان با فیس آپ

موارد منع استفاده از فیس آپ

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی فیس آپ

این دستگاه از سطح ایمنی بالایی برخوردار است و کمترین عارضه و خطری را برای افراد ایجاد نمی کند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید تا میزان موفقیت درمان و نتیجه بخشی روش فیس آپ افزایش پیدا کند این است که همواره از بهترین مراکز و متخصصین این حوزه کمک بگیرید تا با تکیه بر تجربه و آگاهی‌های لازم آنها بتوانید بالاترین میزان نتیجه بخشی را شاهد باشید.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سلولیت چیست؟سلولیت چیست؟

ایجاد ناهمواری روی سطح پوست و اختلال در زیبایی بدن بر اثر کشیدگی کیسه‌های چربی مخالف بافت پوست را سلولیت می‌نامند که با افزایش سن در سطح پوست بیشتردیده می‌شود ... ادامه مطلب

رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفترقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت

روش‌های مختلفی برای از بین بردن آثار پیری از صورت وجود دارند که از جمله این روش‌ها هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت می‌باشد که در زمینه‌ی جوانسازی پوست با هم رقابت دارند. ... ادامه مطلب

عوارض تزریق چربیعوارض تزریق چربی

همه اقدامات جوانسازی و زیبایی، در کنار فواید بسیاری که دارند ممکن است عوارضی هم داشته باشند. تزریق چربی هم از این قاعده مستثنا نیست. در این مقاله می‌خواهیم در ارتباط با عوارض تزریق چربی، معایب و مزایای آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.