اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت از پوست / آبرسانی و کمک به تولید کلاژن پوست با پی آر پی

آبرسانی و کمک به تولید کلاژن پوست با پی آر پی

امروزه روش تزریق PRP تبدیل به یکی از محبوب‌ترین روش‌های جوانسازی پوست صورت شده است. پی‌ آر پی‌ تراپی روشی است که در آن از پلاکت‌های موجود در خون خود بیمار به منظور تحریک پوست برای تولید سلول‌های جدید استفاده می‌شود. پلاکت های موجود در پی آر پی حاوی عوامل رشد بافتی هستند که میتوانند عامل اصلی در فرایند ترمیم و بازسازی بافت ها را به بدن ارائه نمایند. این عوامل سبب رشد، تکثیر و تمایز سلول های مختلف پوستی و بافتی شده و منجر به آبرسانی، افزایش کلاژن، الاستین، ماده بین سلولی و تولید رگ های جدید می شوند. در نهایت سلول های بنیادی به سلول های بافت آسیب دیده تبدیل می شوند.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش می‌شود با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی و پرسنلی کارآزموده و مجرب، تجربه جوانسازی پوست با انجام روش تزریقی پی آر پی در اصفهان برای مراجعین محترم فراهم گردد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق پی آر پی

مزایای بسیاری که روش پی‌آرپی‌تراپی دارد، موجب شده است که این روش به طور گسترده‌ای به منظور بازسازی و جوانسازی پوست به کار برود. در روش جوانسازی پوست با پی آر پی از خواص درمانی فوق‌العاده‌ای که در اجزای خون ما وجود دارد، برای اهداف زیر استفاده می‌شود:

مراحل انجام پی آر پی صورت

طی فرآیند پی آر پی صورت، ابتدا پزشک از شما 60-30 میلی لیتر نمونه خون تهیه میکند. پلاکت موجود در نمونه خون شما به کمک دستگاهی به نام سانتریفیوژ (این دستگاه با استفاده از نیروی گریز از مرکز موجب جداسازی اجزای موجود در یک نمونه می شود). از سایر سلول های خونی مانند گلبول قرمز، جدا می شود و به همراه پلاسما و فاکتور های رشد موجود در خون در محلول رویی، باقی می ماند. قبل از تزریق می‌توان به محل، کرم بیحس‌کننده مالیده تا درد کمتر حس شود. تزریق پی آر پی مو با وسیله خاصی بنام مزوگان صورت می‌گیرد. این وسیله این قابلیت را دارد که مقدار و عمق تزریق را به‌دقت تنظیم نموده و در نتیجه از تزریقات با عمق و مقدار نامناسب جلوگیری کرده مانع از هدر رفتن پی آر پی تهیه شده می‌گردد. سوزن‌هایی که در این روش از آنها استفاده می‌شود، فوق‌ العاده ظریف هستند، به طوری که این کار با حداقل درد انجام می‌شود.

کلاژن پوست

دستورالعمل‌های پیش از درمان با پی آر پی

دستورالعمل‌های پس از درمان با پی آر پی

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

موارد منع تزریق پی آر پی

موارد منع مطلق انجام پی ار پی عبارتند از:

  1. عفونت های موضعی و عمومی
  2. بارداری و شیردهی
  3. کاهش تعداد پلاکت ها به کمتر از 50000 در میکرو لیتر
  4. سندرم اختلال عملکرد پلاکتی
  5. بافت کلوئید

موارد منع نسبی انجام پی ارپی عبارتند از:

  1. مصرف سنگین دخانیات (بیشتر از 30 نخ سیگار در روز)
  2. تب و بیماری های حاد
  3. کاهش تعداد شمارش پلاکتی به کمتر از 100000 در میکرو لیتر
  4. سابقه تزریق کورتیکواستروئیدها در موضع در یک ماه اخیر و یا مصرف کورتیکواستروئید سیستمیک در دو هفته اخیر
  5. سابقه سرطان به ویژه انواع هماتولوژیک و انواع غیر هماتولوژیک که متاستاز داده باشند و شیمی درمانی ضد متاستاز انجام شده باشد و هر گونه ضایعه مشکوک پوستی.

عوارض جانبی پی آر پی

ریسک بروز واکنش آلرژیک یا عوارض جانبی ناشی از این روش بسیار کم است؛ زیرا از نمونه خون خود بیمار استفاده خواهد شد و پزشک با رعایت همه نکات ایمنی اقدام به نمونه گیری می‌نماید. در مواردی که فرد دچار نقص عملکرد پلاکت، ترومبوسیتوپنیا، بیماری خود ایمنی، اختلالات خونی، بیماری‌های مزمن و حاد، بارداری، یا بیماری مزمن کبدی است یا از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌‌کند امکان انجام این روش درمانی وجود ندارد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای جهانی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد بوتاکس دیسپورت دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است ... ادامه مطلب

جوانسازی با آر اف فرکشنالجوانسازی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال نقشی اساسی در زیبایی و جوانسازی پوست ایفا می‌کند و در درمان ضایعاتی مانند سلولیت، چروک‌های پوست، شلی پوست به دلیل بالا رفتن سن، آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، اسکار، رفع غبغب ، رفع ناهمواری های پوستی ، بهبود رنگ پوست ، رفع جای جوش و ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکیتزریق هیالورونیک اسید برای لب مدل عروسکی

این روزها تزریق ژل لب بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هر روزه به طرفداران آن افزوده می‌شود. درواقع می‌توان گفت یکی از پرکاربردترین روش‌های زیبایی است. بیشترین مورد تزریق ژل در زنان، مربوط به حجم دادن به لب و رفع نامتقارن بودن لب است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.