اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر امروزه دیگر به عنوان یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. برتری که این روش نسبت به روش‌های دیگر دارد در وهله‌ی اول دائمی بودن آن است. دستگاه لیزر بدون ایجاد هرگونه درد یا عارضه‌ی پوستی می‌تواند موهای زائد شما را به صورت دائم و همیشگی حذف کند. با این حال که لیزر درمانی روش ایمن و بی خطری است؛ اما برخی اوقات پزشکان توصیه می‌کنند برخی افراد از آن استفاده نکنند؛ چرا که ممکن است خطرات و مشکلات جانبی برای بدن به وجود آورد. قبل از انجام این روش با پزشک مشورت کرده و تمام جوانب را در نظر بگیرید؛ زیرا برای بعضی از افراد پیشنهاد می‌شود از روش‌های درمانی دیگر بهره ببرند.

برخی از افراد به دلیل ماهیت پوست خود، مبتلا بودن به برخی از بیماریهای زمینه ای و یا قرار داشتن در یک وضعیت فیزیولوژیکی خاص همچون بارداری نمیتوانند از این روش به منظور از بین بردن موهای زائد خود استفاده نمایند و عدم توجه به این نکته میتواند ضمن کاهش بازده لیزر موهای زائد، زمینه را برای تشدید برخی از عوارض جانبی و یا عود کردن بیماریهای زمینه‌ای فراهم نماید و به همین دلیل است که این افراد باید از انجام این تکنیک خودداری کنند و از متدهای دیگری برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده نمایند. به منظور آشنایی بیشتر با گروه‌هایی که از لیزر کردن موهای زائد بدن خود منع شده‌اند در ادامه با ما همراه باشید.

برای رفع موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

به طور کلی مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد بیکینی

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع گرد و خاک، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

افراد منع از انجام لیزر موهای زائد

ليزر براي افرادی که خصوصيات زير را داشته باشند ممنوع می باشد، اين ويژگي ها به شرح زير مي باشد:

لیزر موهای زائد برای هر فردی با علائم ذکر شده ممنوع می باشد و در صورت تجویز پزشک خود، می تواند برای رفع موهای زائد خود از لیزر استفاده کند.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  1. بعد از هر جلسه لیزر برای مدت دو هفته از نور آفتاب دوری کنید. درصورتی‌که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
  2. به مدت 4 ساعت پس از لیزر حمام نکنید.
  3. اگر احساس درد یا سوزش دارید، می‌توانید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  4. حداقل تا 48 ساعت بعد از عمل از رفتن به سونا، جکوزی یا استخر آب گرم خودداری کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه‌ لیزر مو به عوامل زیادی نظیر حجم و تراکم موها، تعداد جلسات موردنیاز، ضخامت و رنگ موها، نوع دستگاه و تکنولوژی آن، وابسته است. همچنین بسته به اینکه در چه شهری زندگی می‌کنید یا در کدام مرکز لیزر موهای زائد را انجام می‌دهید، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

سوختگی: هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد، گرما تولید میشود که ممکن است بر روی پوست سوختگی های خفیفی ایجاد کند. در برخی موارد نیز سوختگی های شدید گزارش شده است.
خارش، درد، بیحسی و سوزش از جمله عوارضی است که در هنگام استفاده از لیزر موهای زائد اتفاق می‌افتد. این عارضه، امری طبیعی و موقتی است. قرمزی در پوست و تورم فولیکول های ریشه مو یکی دیگر از شایعترین عارضه ها می باشد که پس از چند روز از بین خواهد رفت.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمان افتادگی پوستروشهای درمان افتادگی پوست

افتادگی پوست در نواحی مختلف بدن بخصوص صورت یکی از علائم پیری پوست است. لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر برای دور چشم چیست؟کاربرد لیزر برای دور چشم چیست؟

پوست دور چشم یکی از نازک‌ ترین و ظریف‌ ترین پوست‌ های بدن است و به همین دلیل سریع‌تر پیر می‌ شود. جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌ های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ ها، به حداقل رساندن پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک‌ های بالا و پایین انجام می‌ شوند. ... ادامه مطلب

بررسی مزووایت تراپیبررسی مزووایت تراپی

برای داشتن پوستی روشن‌تر می‌توان از فرایند ایمن و فشرده مزووایت تراپی استفاده نمود. این روش برای افرادی با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی زیر چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری ناشی از آفتاب (لکه‌های پیری)، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها توصیه ‌می‌گردد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.