اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / بهترین فاصله زمانی بین جلسات لیزر موی زائد

بهترین فاصله زمانی بین جلسات لیزر موی زائد

یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و البته بهداشت افراد وجود دارد حذف موهای زائد است. از آنجا که موها با سرعت زیادی رشد می‌کنند اشخاص نیز باید به صورت مداوم درگیر از بین بردن آنها به روش‌های متفاوتی باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این مشکل نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. حذف مو‌های زائد باید در طول چند جلسه و با نظر مستقیم پزشک انجام شود. در جلسه اول، با استفاده از دستگاه لازم، اشعه و پرتو کافی به فولیکول‌های مو تابانده خواهد شد. تابش اشعه به فولیکول‌های مو در جلسه‌ی اول لیزر مو‌های زائد، باعث توقف ادامه‌ رشد مو از آن ناحیه می‌گردد. هنگام لیزر موهای زائد تنها بخشی از موها فعال هستند و تحت تأثیر لیزر قرار می گیرند و باقی موها به صورت غیر فعال قرار دارند که این زمان بهترین زمان برای لیزر موهای زائد است. وقتی که موهای فعال تحت تأثیر لیزر قرار گرفتند باید زمان کافی برای رشد موهای دیگر که غیرفعال بودند داده شود که این زمان چند هفته طول می کشد؛ اما اگر بین جلسات لیزر فاصله ایجاد نشود موهای غیر فعال فرصت رشد مناسب پیدا نمی کنند و بنابراین اشعه لیزر بر روی این دسته از موها هیچ تأثیری نخواهد گذاشت. فاصله جلسات لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است که با توجه به اولین مراجعه متفاوت و مشخص می گردد بر اساس نوع پوست، ضخامت، مو و رنگ موهای زائد، نوع دستگاه لیزر و از همه مهمتر قسمتی که میخواهید لیزر کنید مشخص می‌شود که جلسه و فواصل آن چقدر است.

برای رفع موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

فاصله زمانی جلسات لیزر مو

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

  1. تا زمانی که تمام جلسات درمانی به اتمام نرسیده‌اند از اپیلاسیون، کندن مو، ‌بلیچ یا کرم‌های رفع موهای زائد یا الکترولیز بر روی ناحیه درمان پرهیز کنید.
  2. به مدت چند ساعت به ناحیه درمان نباید آب برسد.
  3. برای جلوگیری از آسیب دیدگی در ناحیه تحت درمان باید چهار یا پنج روز اول بعد از درمان از حمام گرم، ورزش های هوازی، ماساژ و غیره استفاده نشود.
  4. بیماران باید حداقل یک ماه پس از درمان از قرار گرفتن مستقیم در معرض آفتاب خودداری کنند.

موارد منع انجام لیزر موهای زائد

به دلایل ایمنی، در صورت داشتن شرایط و موارد زیر، شاید نتوانید از این روش رفع موهای زائد استفاده کنید:

  1. مشکلات قبلی در مورد لیزر درمانی
  2. سابقه زخم و اسکار کلوئیدی
  3. عفونت فعال یا سابقه تبخال در منطقه‌ی مورد نظر برای لیزر
  4. حساسیت شدید به هیدروکینون یا سایر مواد سفید کننده
  5. استفاده از آكوتان خوراكی ظرف 6 هفته قبل از شروع درمان
  6. بارداری
  7. شیر دهی

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد صورت 4 تا 5 هفته فاصله نیاز دارد.

فاصله بین جلسات لیزر بیکینی و فاصله بین جلسات لیزر موی زائد زیر بغل

فاصله بین جلسات برای لیزر بیکینی و زیر بغل 5 الی 6 هفته می باشد.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه‌ لیزر موی زائد به عوامل زیادی نظیر حجم و تراکم موها، تعداد جلسات موردنیاز، ضخامت و رنگ موها، نوع دستگاه و تکنولوژی آن، وابسته است. همچنین بسته به اینکه در چه شهری زندگی می‌کنید یا در کدام مرکز، لیزر موهای زائد را انجام می‌دهید، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیزر موهای زائد

در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما تغییری در ساختار طبیعی بدن ایجاد می‌کنید و باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن تغییر واکنش نشان دهد. عوارض طبیعی شامل درد اندک، التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این عوارض لیزر معمولاً موقتی هستند و خیلی زود ناپدید می‌شوند.

برخی عوارض لیزر موهای زائد مانند پوسته پوسته شدن، موقتی و طبیعی هستند؛ ولی به ندرت مشاهده می‌شوند. سایر عوارض لیزر مانند تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار، عوارض حاد این روش درمانی محسوب شده و معمولاً ناشی از خطای درمانی هستند. به طور کلی لیزر موهای زائد روشی بسیار ایمن بوده و عوارض جانبی به ندرت مشاهده می‌شوند.

زاویه سازی صورت و بهبود فرم آن، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی صورت اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا سجادی [ 1402-02-28 ]
من کودک ۸ ماهه دارم و ور دوران شیردهی لیزر کردم مشکلش چیه

مصی کلاگر [ 1402-01-16 ]
سلام .موهای سفید در ناحیه بیکینی بخصوص در زیر لبه های آلت تناسلی بل الکترولیز از بین میرد ؟؟ اگر بله .دردناک هست؟؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر موهای زائد آقایانلیزر موهای زائد آقایان

با دستگاه‌های لیزر جدید و قابلیت تنظیم طول موجی که از اپیدرم عبور کند، می‌توان بدون ایجاد سوختگی و عارضه، موهای زائد را هدف قرار داد و از ریشه نابود کرد ... ادامه مطلب

سن مناسب برای تزریق چربیسن مناسب برای تزریق چربی

تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین روشهای جوانسازی و رفع خطوطی مانند خط اخم، پیشانی و زیر چشم، همچنین برجسته و حجیم کردن چانه، خط فک، لب، گونه، باسن، سینه‌ها می‌باشد ... ادامه مطلب

فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟فیشیال صورت چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.