اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت از پوست / پاکسازی پوست، اولین مرحله درمان جوش

پاکسازی پوست، اولین مرحله درمان جوش

جوش هنگامی به وجود می‌آید که غدد چربی متصل به فولیکول مو، در زمان بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی تحریک می‌شوند. سبوم (غدد میکروسکوپی) ماده ای طبیعی است که پوست را چرب نگه می‌دارد و از آن محافظت می‌کند. در دوران بلوغ تولید آن افزایش می‌یابد و ترشحات آن همراه مو به سطح پوست می‌رسد. در دوران بزرگسالی نیز به دلایل متعددی از جمله تغذیه نامناسب، افزایش وزن، بیماری کبدی و تعرق، ممکن است روی سطح پوست، جوش ایجاد شود. محصول یا رژیمی وجود ندارد که بتواند در عرض یک شب، جوش را درمان و لکه های آن را از بین ببرد؛ اما برای جلوگیری از جوش، بهتر است به طور مرتب پوست خود را با روشی که با نوع پوست شما سازگار است پاکسازی کنید.

در کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از دانش و تجربه کافی در زمینه پاکسازی و لایه‌برداری پوست، هر دو تکنیک لایه‌برداری فیزیکی و شیمیایی، با حصول بهترین نتایج، انجام می‌شود.

مزایای پاکسازی پوست

مراحل پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

روش‌های پاکسازی پوست در کلینیک

پیلینگ شیمیایی

لایه‌بردارهای شیمیایی که در کلینیک‌ها استفاده می‌شوند قدرت پاکسازی بسیار بالایی دارند. این ترکیبات می‌توانند جای جوش و انواع لکه‌های پوستی را از بین ببرند. پیلینگ یا لایه‌برداری بسته به نوع و عمق آن بین یک تا چهارده روز طول خواهد کشید. در این مدت بعد از پوسته ریزی، پوست جدید جایگزین شده و عمق این پاکسازی به نوع داروهای شیمیایی و مدت زمان استفاده آنها روی پوست بستگی دارد.

پیلینگ مکانیکی

در این روش پوست به وسیله ابزار الکترومکانیکی مورد لایه‌برداری قرار می‌گیرد. این روش برای از بین بردن جای اسکار زخم‌ها روی پوست بسیار مناسب است.

پیلینگ لیزری

این روش به دو صورت لیزر دی‌اکسید کربن و لیزر اربیم یاگ انجام می‌گیرد. در این روش از خواص تبخیر آب و نکروز گرمایی بهره برده می‌شود.

توصیه‌های بعد از انجام پاکسازی پوست

  1. بعد از پاکسازی، پوست را دستکاری نکنید و جوش‌های صورتتان را نکنید؛ زیرا صورتتان زخم خواهد شد.
  2. بعد از انجام پاکسازی صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان مدتی استراحت کند.
  3. سعی کنید یک یا دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند؛ زیرا این امر می‌تواند برای پوست شما که حساس شده مضر باشد.
  4. تا سه روز از لایه‌بردار استفاده نکنید؛ زیرا لایه‌برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن خواهد شد.
  5. تا چند روز بعد از انجام پاکسازی در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.
  6. تا یک هفته بعد از پاکسازی صورتتان را بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.
  7. هنگام شست و شو دقت کنید و این کار را با ملایمت انجام دهید؛ زیرا پوست شما به شدت حساس شده است.

هزینه پاکسازی پوست

عوامل تعیین کننده هزینه پاکسازی پوست به شرح زیر است:

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض پاکسازی پوست

پاکسازی پوست اگر در کلینیک های تخصصی انجام شود هیچگونه عوارضی را بدنبال نخواهد داشت؛ اما اگر پاکسازی در سالن های زیبایی توسط فرد غیر متخصص انجام شود به دلیل اینکه فرد هیچگونه تخصص و اطلاعات کافی در مورد آناتومی پوست شما ندارد به بهانه پاکسازی صورت از انواع ویتامین‌ ها، مواد نامرغوب، کرم‌ های مختلف و چرب برای پوست شما استفاده می کند که باعث تحریک شدید جوش‌ های شما می‌شود که می توان گفت التهاب پوستی، قرمزی، عفونت، حساسیت پوستی و تحریک جوش های شما از عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه ها می باشد.

در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی جراحی های زیبایی، از قبیل عمل زیبایی کشیدن چشم، جراحی بیشکتومی، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، بوکال فت، تزریق چربی و ... با بهترین نتایج و به صورت سرپایی انجام می‌شود. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :محمد طالبی [ 1401-08-01 ]
سلام وقتتون بخیر باشه عذر خواهی میکنم واسه آقایون هم انجام میشه دیگه؟ و هزینش رو هم لطف کنید ممنون

علی ملکی [ 1400-11-26 ]
سلام خسته نباشین .من پوست چرب و همراه با جوش سر سیاه و زیر پوستی دارم برای درمانش راهنماییم کنید و هزینشو بهم بگین ممنون میشم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل پیشانیتزریق ژل پیشانی

تزریق ژل به پیشانی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی محسوب می‌شود که در آن خطوط غیر فعال پیشانی، با ژل پر شده از بین می‌روند ... ادامه مطلب

کاشت ابرو در خانم ها و آقایانکاشت ابرو در خانم ها و آقایان

یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع چین وچروک دور لبجوانسازی و رفع چین وچروک دور لب

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌ شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌ دهد. کلاژن، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌ شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌ کند؛ اما برخی عادت‌ های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.