اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

لکه‌های تیره روی صورت گردن و اطراف دهان به وجود می‌‌آیند که علت بروز آنها تجمع بیش از حد ملانین یا رنگدانه پوست می‌باشد. هنگامی‌ که ملانوسیت‌ها یا سلول‌های تولید کننده رنگدانه دچار آسیب دیدگی می‌‌شوند، به تولید مقادیر زیادی ملانین خواهند پرداخت که تجمع آنها در برخی از نقاط خاص صورت باعث به وجود آمدن لک خواهد شد. مزوژل پروسترولین یکی از جدیدترین و مؤثرترین راههای درمان مشکلات پوستی از جمله لک است. مزوژل حاوی مواد بازسازی کننده و تغذیه کننده پوست مثل هیالورونیک اسید، ویتامین و پپتید‌ها هستند که به روشن‌تر شدن و افزایش طراوت پوست کمک می‌کند و جهت درمان لک در نواحی صورت، گردن و دست‌ها مؤثر هستند. وجود آنتی اکسیدان و مواد معدنی در مزوژل ها نیز موجب تقویت و ترمیم بافت پوست می‌شود.

تزریق مزوژل جهت جوانسازی و درمان لک های پوستی از جمله اقدامات قابل انجام در کلینیک مجهز دکتر رامین مدرسی در اصفهان است. شما می توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علل ایجاد لک صورت

هنوز دلیل ابتلا به لک پوست صورت مشخص نیست. به نظر می‌رسد زمانی که سلول‌های رنگ‌ساز در پوست (ملانوسیت) مقدار زیادی رنگ تولید می‌کنند این عارضه شکل می‌گیرد. برخی از دلایل ابتلا به لک صورت عبارتند از:

ترکیبات مزوژل پروسترولین

انواع مزوژل پروسترولین

نحوه تزریق مزوژل پروسترولین

برای تزریق مزوژل در ابتدا می بایست سایر بخش های صورت کاملاً ضدعفونی شود و پوست باید از هر نوع آرایشی پاک باشد. پس از این بخش نیاز به استفاده از میکروکانولا ها بوده که معمولاً دارای نوک گرد با یک سوزن کوچک هستند و سبب می شود که مزوژل بین پوست استخوان تزریق شود و در نهایت اجازه داده می شود که پخش در محل مورد نظر صورت بگیرد. این فرایند معمولاً نیاز به 30 الی 60 دقیقه زمان دارد.

مراقبت‌های پیش از تزریق مزوژل

مراقبت‌های لازم پس از تزریق مزوژل

  1. از ماساژ دادن ناحیه تزریق شده خودداری کنید.
  2. به مدت 24 ساعت پس از تزریق ورزش نکنید.
  3. به مدت 72 ساعت از قرار گرفتن در برابر گرمای شدید و مستقیم مانند نور خورشید خودداری کنید.
  4. میزان مصرف نمک را کاهش دهید.
  5. در صورتی که تورم بالایی دارید می‌توانید از کمپرس سرد در ناحیه تزریق استفاده کنید.
  6. طبق تجویز پزشک در صورتی که درد احساس کردید، مسکن مصرف کنید.
مزوژل

تعداد جلسات مزوژل پروسترولین

مزوژل پروسترولین برای اینکه به نتیجه مناسب و موفقیت آمیز برسد، می بایست دوره درمان کاملی داشته باشد. تعداد جلساتی که برای تکمیل دوره درمانی مزوژل پروسترولین مورد نیاز است، با توجه به شدت و عمق لک های پوستی متفاوت است. با این وجود، مزوژل پروسترولین معمولاً در سه جلسه و با فاصله زمانی 2 یا 3 هفته انجام می گیرد.

موارد منع تزریق مزوژل

هرچند تزریق مزوژل یک روش درمانی بیخطر است؛ اما استفاده از این روش در افراد زیر توصیه نمیشود:

ماندگاری مزوژل پروسترولین

ماندگاری ژل پروسترولین به طور میانگین بین 9 تا 12 ماه است.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض مزوژل پروسترولین

بسته به سیستم بدنی هر فرد و یا نوع پوست آنها، ممکن است پس از تزریق تورم، کبودی و یا قرمزی رخ دهد که کاملاً طبیعی است و به سرعت برطرف می‎ شود.

قیمت مزوژل پروسترولین ضد لک

این هزینه با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق و همچنین حجم تزریق تعیین می شود.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی پزشک پوست مو و زیبایی برای لیفت پیشانی و رفع خطوط اخم انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :فروغ قهرمانی [ 1402-01-23 ]
با سلام آیا درمان با مزو ژل ماندگار است یا موقت می باشد و لک ها دوباره ظاهر می شوند؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان مشکلات پوستی با درماپندرمان مشکلات پوستی با درماپن

یکی از شیوه‌های درمانی اکثر مشکلات ظاهری پوست، با برداشتن لایه‌های سطحی و ایجاد کلاژن سازی در پوست، صورت می‌گیرد. درماپن وسیله‌ای قلم مانند است که به عنوان یکی از روشهای نوین در این زمینه به حساب می‌آید و با انجام آن، در بسیاری از افراد نتایج رضایت بخشی مشاهده شده است ... ادامه مطلب

پرسش و پاسخ در ارتباط با لیزر موهای زائدپرسش و پاسخ در ارتباط با لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از بهترین، کارآمدترین، مقرون به صرفه‌ترین و محبوب‌ترین روشهای رهایی از موهای زائد بدن است. در آغاز پس از ابداع این روش، هرگز تصور نمی‌شد لیزر موهای زائد تا این حد متقاضی داشته باشد ولی با گذشت زمان، به یکی از اولویت‌های مراجعان کلینیک‌های پوست و زیبایی بدل گردید. ... ادامه مطلب

محل های مناسب برای انجام هایفوتراپیمحل های مناسب برای انجام هایفوتراپی

هایفو به واقع نوین‌ترین سیستم جوان‌سازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌های جوان ساز پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت، اعمال اثر می‌کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.