اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / پلاسما جت برای از بین بردن لک صورت

پلاسما جت برای از بین بردن لک صورت

علاوه بر تمامی اعضای بدن که با گذشت زمان دچار تغییراتی میشوند ، پوست هم یکی از قسمت هایی است که دچار تغییرات بسیاری میشود که تاثیرات منفی در ظاهر افراد میگذارد. امروزه روشهای مختلفی برای از بین بردن این تغییرات و زیبایی وجود دارد که این تغییرات امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی هم پیشرفت چشم گیری داشته اند و به روزتر و کم عارضه تر شده اند. همانطور که میدانید صورت یکی از حساس ترین و همچنین مهم ترین قسمت های بدن هر فرد است که بیشترین تاثیر را بر زیبایی ظاهری همه افراد ، چه خانم ها و چه آقایان میگذارد.

لک های روی صورت از عوارضی هستند که بیشترین تاثیر را بر ظاهر فرد میگذارند و به همین دلیل اغلب افراد دارای لک، به دنبال راهی برای از بین بردن سریع و راحتتر آنها هستند. اما باید توجه داشت که هر روشی موثر و مفید نیست و حتی ممکن است مشکلات بیشتری را ایجاد کند و به پوست شما آسیب برساند و حتی عوارض خطرناکی برای شما داشته باشد. پلاسما جت روشی تایید شده از سازمان بهداشت جهانی است که به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان تغییر رنگ پوست شناخته شده است. در این مطلب به درمان لک با پلاسما جت می‌پردازیم و جوانب این روش را بررسی می‌کنیم.

لک صورت یکی از متداول ترین مشکلات پوستی است که به دلایلی از قبیل قرارگیری در معرض تابش نور مستقیم خورشید، ژنتیک و بسیاری دیگر از علل، در پوست دیده می‌شود. موثرترین و بهترین روشهای درمان لک صورت در اصفهان، قابل انجام در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی میباشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ با شماره تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

درمان و رفع لک صورت با پلاسماجت

بطور کلی از بین بردن جای اسکار و جوش با روش های مختلف نظیر مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ برای جای جوش و… طی چند جلسه درمان از بین می رود ولی لک صورت به این سادگی ها از بین نمی رود و در بهترین حالت ممکن است قدری کم رنگ شود و معمولا افرادی که دارای لک و کک و مک پوست صورت می باشند همیشه مجبور به استفاده از کرم پودرهای قوی و سنگین می باشند. روش کار پلاسماجت بر اساس انتقال حرارت و گرما و تبخیر می باشد.

به این صورت که نقاط لک صورت توسط دستگاه مخصوص بصورت نقاط بسیار ریز سوزانده می شود و این کار باعث از بین رفتن لایه های زیرین و مرده پوست شده و بافت پوست برای تولید کلاژن تحریک می شود. به این ترتیب بعد از درمان پلاسماجت پوستی تازه، جوان، شاداب و بدون لک را تجربه خواهید نمود. در اینجا این نکته لازم به ذکر است که مانند سایر درمان های زیبایی مراقبت های بعد از پلاسماجت لک صورت نیز تاثیر بسزایی در حصول نتیجه مورد انتظار شما خواهد داشت.

مزایا پلاسما جت

1. پلاسما جت کلاژن سازی را تحریک کرده و موجب جوانسازی پوست می شود.
2. این تکنیک برای هر نوع پوست قابلیت استفاده دارد.
3. پلاسما جت روشی راحت ،سریع و بدون عارضه است.
4. برای روش های جراحی زیبایی پلک جایگزین مناسبی می باشد.
5. گرمای ناشی از پلاسما جت بر روی پوست آسیب های جزئی نقطه ای ایجاد می‌کند که ظرف مدت کوتاهی برطرف می‌شوند.
6. از پلاسما جت برای درمان نواحی کوچک که با سایر روشهای درمانی امکان پذیر نیست، می توان بهره برد.
7. این روش درمانی نیاز به استفاده از بی حسی مگر در مواردی خاص، ندارد .
8. پلاسما جت بر درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی تاثیر گذار است.
9. درمان با تکنیک پلاسما جت دوام و ماندگاری خوبی دارد .

چگونه از ایجاد لک جلوگیری کنیم؟

استفاده منظم و مکرر از ضد آفتاب

یکی از مهم ترین علت های ایجاد لک صورت نور آفتاب است که نه تنها باعث تیرگی پوست، بلکه منجر به پیری و چین و چروک زودرس پوست نیز می شود. با توجه به اینکه مهم ترین عامل ایجاد لک، نورآفتاب است، کاملا واضح است که استفاده منظم و مکرر از یک ضد آفتاب خوب و متناسب با پوستتان چقدر می تواند از بروز لک جلوگیری کند.

انتخاب روش صحیح برای از بین بردن موهای زائد

برداشتن مو ها با استفاده ازموچین، وکس، اپیلاسیون، بند و… باعث ایجاد التهاب پوستی می شود و در دراز مدت ایجاد لک می کند. در این روش ها معمولا مو درست کنده نمی شود و هنگام جدا شدن مو، یک نقطه کوچک در محل خونریزی زیر پوستی ایجاد میشود. اپیلاسیون و روشهای مشابه دیگر معمولا باعث کنده شدن ناقص موها می شوند، این روش ها علاوه بر ایجاد لک، باعث موهای زیر پوستی نیز میشوند. موهای زیر پوستی خودشان نیز باعث ایجاد لک می شوند.

دستکاری نکردن جوش ها

کندن جوش سبب می شود که جای جوش بماند و تبدیل به لک و اسکار ناشی از جوش شود. با دستکاری نکردن جوش ها از به وجود امدن لک پوستی جلوگیری می کنید.

انجام آزمایش در صورت تشخیص پزشک

اگر لک های صورت شما زیاد شده اند، حتما به پزشک مراجعه کنید. در صورت لزوم و زیر نظر پزشک آزمایش های تیروییدی، کبدی و … انجام دهید. کاهی بهم ریختگی های درونی چه هورمونی چه تیروئیدی، کلیوی، کبدی می تواند دلیل ایجاد لک باشد. حتی استفاده از برخی داروهای خاص نیز می تواند زمینه ایجاد لک را بیستر کند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

توصیه های بعد از انجام پلاسما جت پوست

1. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز کنید.
2. به صورت مرتب و طبق دستور پزشک از دارو ها و کرم های تجویز شده استفاده نماید.
3. از دستکاری موضع خودداری کنید.
4. در صورتی که از پلاسما جت در ناحیه چشم استفاده کرده اید، به مدت 24 ساعت رانندگی نکنید.
5. حداقل به مدت 1 هفته بعد از استفاده از تکنیک پلاسما جت سیگار نکشید.
6. به مدت 7 روز با مشورت پزشک داروهای رقیق‌کننده‌های خون مصرف نکنید.
7. به دستورالعمل ها و توصیه های پزشک معالج توجه کنید.

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیه [ 1402-08-30 ]
صورت من لک و کک و مک داشت پلاسما انجام دادم بدتر لک های بزرگتر شده خیلی پشیمونم چیکار کنم

ادریس بهرامی [ 1402-02-26 ]
با درود من پلازمای خط پیشانی و خط خنده انجام دادم متاسفانه بس از مدت ۱ ماههنوز جای سوختگی بصورت فاحش روی صورتم هست و خیلی ناراحت و پشیمانم . اگر لطف کنید و بفرمائید ایا راه حلی برای از بین بردن این لک های سوختگی وجود داره خیلی ممنون میشم

هانیه بی غم [ 1401-12-12 ]
صورت من خیلی چروک داره جوش لکه چیکارکنم

هانیه بی غم [ 1401-12-12 ]
صورت من خیلی چروک داره جوش لکه چیکارکنم

هانیه بی غم [ 1401-12-12 ]
صورت من خیلی چروک داره جوش لکه چیکارکنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل برای زیباسازی و کانتورینگ صورت در نواحی مختلف مانند زاویه فک پایین، چانه انجام می‌شود تا ساختاری زیبا برای صورت به ارمغان بیاورد. مزیت این روش، تغییر فرم صورت با روشی مطمئن و ایمن است که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟کاشت مو به روش SUT چگونه انجام میشود؟

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا است. این روش برای آقایان با درصد موفقیت بالا انجام می‌شود ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانیتزریق ژل پیشانی

تزریق ژل به پیشانی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی محسوب می‌شود که در آن خطوط غیر فعال پیشانی، با ژل پر شده از بین می‌روند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.