اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوش و جای جوش
پوست جوش دار چه نوع پوستی است و به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟ پوست جوش دار چه نوع پوستی است و به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

مراقبت از پوست جوش دار، برای داشتن پوستی سالم و شفاف نیاز به دقت و توجه زیادی دارد.

بررسی آسیب جوش های شدید و کیستی به ریشه موی صورت بررسی آسیب جوش های شدید و کیستی به ریشه موی صورت

یکی از عناصر زیبایی در چهره مردان، داشتن ریش های پرپشت است اما بسیاری از مردان به دلایل مختلفی از جمله جوش های شدید و کیستی، رویش ریش خود را از دست م

پانچ جای جوش برای درمان اسکار آکنه پانچ جای جوش برای درمان اسکار آکنه

درمان مؤثر اسکار آکنه نیاز به رویکردی حرفه ای دارد که یکی از این روش ها پانچ پوست است.پانچ پوستی یک روش جراحی برای از بین بردن آکنه و انواع زخم است .

آکنه و سندروم تخمدان پلی کیستیک، تنبلی تخمدان و جوش آکنه و سندروم تخمدان پلی کیستیک، تنبلی تخمدان و جوش

سندروم تخمدان پلی کیستیک یک اختلال هورمونی است این اختلال علاوه بر آن که بر باروری بانوان تأثیر می‌ گذارد باعث بروز عوارض جانبی متعددی نیز خواهد شد ک

آیا کرم پودر و پنکیک باعث جوش میشود؟ آیا کرم پودر و پنکیک باعث جوش میشود؟

زیاده روی در مصرف مواد آرایشی، دشمن پوست است که تشدید جوش و آکنه تنها یکی از عوارض آن است.مصرف بیش از حد مواد آرایشی، فرصت نفس کشیدن به پوست نمی دهد

برای درمان آکنه روشهای لیزری بهتر هستند یا داروهای خوراکی و موضعی؟ برای درمان آکنه روشهای لیزری بهتر هستند یا داروهای خوراکی و موضعی؟

نوع درمان بر اساس شدت و نوع آكنه متفاوت است؛ اما به‌ طور كلي در موارد خفيف از درمانهاي موضعي، در موارد شديد از درمانهاي خوراكي و درمواردي براي درمان ع

ریزش مو یکی از اصلی ترین عوارض راکوتان ریزش مو یکی از اصلی ترین عوارض راکوتان

قرص راکوتان دارویی شناخته شده است که برای درمان جوش‌های شدید تجویز می‌شود. همانطور که این قرص، مشکلات افرادی که از آکنه رنج می‌برند را نجات می‌دهد، عوارض جانبی جدی از خود به جای می‌گذارد.کم پشتی، نازک شدن و ریزش موها یکی از عوارض اصلی مصرف راکوتان می باشد.

هرگز جوش ها را دستکاری نکنید هرگز جوش ها را دستکاری نکنید

جوش صورت را می توان نوعی آکنه دانست که می تواند در اثر عوامل مختلفی ایجاد شود. بسیاری از پزشکان به بیماران پیشنهاد می دهند جوش صورت را دستکاری نکنید. زیرا بعد از اینکه محل جوش را دستکاری کردید ممکن است باعث شوید عفونت آن بیشتر شود، التهاب بیشتری پیدا کند.

با جوش چرکی و دردناک زیرپوستی چه کنیم؟ با جوش چرکی و دردناک زیرپوستی چه کنیم؟

جوش چرکی یا آکنه کیستیک که به آن آکنه ندولوسیستیک نیز می گویند، شکل شدیدی از آکنه است که منجر به ایجاد کیست های چرکین بزرگ و ملتهب می شود. برخلاف سایر اشکال خفیف تر آکنه، جوش چرکی به طور قابل توجهی دردناک است. راه های مقابله با جوش چرکی را در این بخش برای شما آورده ایم.

همه چیز در مورد راکوتان همه چیز در مورد راکوتان

جوش ‌ها در صورت وجود برای طولانی مدت می‌ توانند باعث ایجاد منافذ باز، لکه و فرورفتگی در صورت شوند لذا باید هرچه سریع‌تر برای درمان آنها اقدام شود.مصرف راکوتان با تأثیر روی غدد ترشح کننده چربی، میزان ترشح را به طور چشمگیری کاهش می‌ دهد که مانع بسته شدن منافذ پوست توسط چربی و ایجاد جوش می‌ شود.

راکوتان چیست؟ راکوتان چیست؟

آکوتان یا راکوتان، نام تجاری داروی ایزوترِتینوئین است. این دارو در برخی کشورها مانند آمریکا با این نام تجاری تولید نمی‌شود؛ اما با نام‌های تجاری دیگری مانند ابزوریکا هنوز در دسترس است. راکوتان برای درمان نوعی آکنه، موسوم به آکنه‌ی گره‌ای تجویز می‌شود.

لیزر جوش صورت چیست؟ لیزر جوش صورت چیست؟

از بین بردن جای جوش با لیزر می‌تواند در رفع برخی مشکلات ظاهری افراد به‌شدت مؤثر و مفید باشند. لیزر درمانی یک روش درمانی تهاجمی است که جایگزین مناسبی برای جراحی اسکار صورت می‌باشد. در این روش با استفاده از اشعه، لیزر جای جوش را برطرف می‌کنند.

جای جوش چگونه درمان میشود؟ جای جوش چگونه درمان میشود؟

جای جوش اثری است که بعد از آسیب پوستی یا آکنه بر روی پوست باقی می‌ماند. وقتی فولیکول‌ مو یامنافذ پوست با چربی‌های اضافی، سلول‌های مرده یا حتی عوامل خارجی مانند باکتری‌ها پُر می‌شوند، جوش‌ ایجاد می‌شود. سپس این منافذ متورم می‌شوند تا در مناطق جداکننده‌ی فولیکول‌ شکاف ایجاد کنند

لیزر اربیوم چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ لیزر اربیوم چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

اگر به دنبال درمانی سریع و بدون عارضه برای رفع مشکلات پوستی از قبیل چین و چروک و جای جوش هستید؛ یکی از بهترین روشها لیزر اربیوم میباشد. در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های لیزر میتوانید به نتایج مطلوبی در پوست خود دست پیدا کنید

لیزر فرکشنال درمانی مناسب برای جای جوش صورت لیزر فرکشنال درمانی مناسب برای جای جوش صورت

لیزر فرکشنال کاربردهای فراوانی از قبیل جوانسازی پوست صورت، درمان ترکهای پوستی، بهبود منافذ باز پوست و غیره دارد. همچنین یکی از بارزترین کاربردهای لیزر فرکشنال درمان جای جوش است.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.