اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

لاغری موضعی، بهترین راه برای تناسب اندام، بدون رژیم‌های سخت است. ممکن است شما قد و وزنتان با هم تناسب داشته باشد ولی از داشتن شکم و پهلو رنج ‌ببرید و یا سایز ران یا بازوهایتان با دیگر اعضای بدنتان هم‌خوانی نداشته باشد. افرادی هم هستند که وزن ایده ال دارند ولی در نواحی خاصی دارای چربی اضافی می‌باشند که تناسب اندام آن‌ها را به ریخته است. مثلاً سلولیت جزو این چربی‌ها است که حتی ورزش و رژیم لاغری هم باعث از بین رفتن آن نمی‌شود. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های غیرتهاجمی بدون جراحی مانند آر اف، کویتیشن، ال پی جی، کرایولیپولیز، وکیوم آراف و... به کمک بشر آمده تا افراد را از شر این چربی‌های اضافه رها کند و تناسب اندام را به او بازگرداند.

درمان با RF باعث گرم شدن سلول‌های چربی می‌شود. گرمای حاصل از RF بدن را مجبور به آزادسازی اسیدهای چرب و انتقال به سیستم لنفاوی می‌کند. هنگامی‌که اسیدهای چرب از بافت چربی‌ها آزاد می‌شوند، آن موضع کوچک می‌شود و بدن در همان ناحیه ی کارشده تغییر سایز داده و لاغرتر می‌شود. علاوه بر از بین بردن چربی موضعی بدن، فنّاوری RF با تحریک کلاژن سازی، بدن را نیز سفت می‌کند. درنتیجه، افزایش متابولیسم فیبروبلاست ها، فیبرهای جدید کلاژن و الاستین زیر سطح پوست ایجاد می‌شوند. این تولید، باعث اثرات طولانی‌مدت می‌شود.

لاغری با آر اف یا درمان رادیوفرکوئنسی یک روش درمان غیرتهاجمی است که برای تغییر شکل لایه‌های زیرین پوست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، با استفاده از دستگاهی پیشرفته، چربی‌ها را به صورت عمیق و موضعی از بین می‌بریم. علاوه بر آن از RF می‌توان در درمان سلولیت نیز استفاده کرد. امواج رادیوفرکوئنسی RF عمدتاً بر لایه‌های عمیق‌تر پوست همچون درم، تأثیر گذاشته و بر لایه‌های بالای پوست (اپیدرم) تأثیر خاصی ندارند.

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.

نواحی تحت درمان لاغری موضعی با دستگاه RF

یا استفاده از دستگاه RF می‌توان نواحی مختلفی از بدن را به صورت موضعی لاغر کرد.
کاهش سایز موضعی در نواحی مختلفی مانند:

⦁ ناحیه بالای بازو
⦁ شکم و پهلو
⦁ لاغری موضعی ران
⦁ باسن
⦁ لگن
⦁ زانوها
⦁ ساق پا
⦁ قوزک
⦁ سینه مردان

از این دستگاه برای رفع چربی صورت و گردن نیز استفاده می‌شود که تکنیک‌های لیفتینگ یا بالاکشیدن، تایتنیگ یا سفت کردن و جوانسازی به ویژه برای رفع غبغب را نیز شامل می‌شود.

لاغری موضعی با دستگاه  RF

لاغری موضعی شکم و پهلو با RF

شکم و پهلو، پرکاربردترین ناحیه برای لاغری موضعی با دستگاه RF است. آب‌کردن چربی‌های شکم و پهلو و کوچک کردن این نواحی، سخت‌تر از سایر نقاط بدن می‌باشد و بیشترین تأثیر را در زیبایی اندام دارد تا زمانی که چربی‌های شکم و پهلو از بین نرود زیبایی اندام معنی نمی‌دهد و اولین مرحله تناسب اندام داشتن شکم و پهلو صاف است. اولین قسمت از بدن که چربی در آن جمع می‌شود شکم و پهلو است و در عین حال، دیرترین ناحیه از بدن است که لاغر می شود. برای آب‌کردن چربی‌های شکم و پهلو به روش‌های طبیعی وقت و انرژی زیادی لازم است؛ اما با استفاده از دستگاه RF لاغری شکم، سریع‌تر و بدون دردسر انجام می‌شود.

لاغری موضعی بازو

عده‌ای از خانم‌ها با مشکلاتی مانند افتادگی و شل شدن بازو، چروک شدن پوست بازو و بدفرم شدن آن مواجه می‌شوند وحتی افراد لاغر نیز ممکن است به این مشکلات دچار شوند. با افزایش سن، رطوبت و ارتجاعی بودن پوست کم می‌شود که باعث شل شدن و چروک روی پوست می‌شود. چاقی و انباشت چربی در بازو نیز یکی از مشکلاتی است که روی زیبایی ‌اندام افراد تأثیر زیادی می‌گذارد. دستگاه RF با اثری که روی لایه‌های زیرین پوست می‌گذارد باعث کشیدگی پوست بازو و از بین بردن افتادگی و چربی بازو می‌شود.

مزایای استفاده از روش RF

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

اقدامات لازم قبل و بعد از لاغری موضعی با دستگاه RF

درمان، با توجه به مقدار و ضخامت چربی ناحیه مورد نظر، توسط متخصص تغذیه تعیین می‌شود. طول مدت درمان با این روش بسته به اینکه هم‌زمان از دستگاه‌های دیگر مثل کویتیشن، وکیوم و ... استفاده می شود یا خیر متغیر است و معمولاً حدود 15 تا 60 دقیقه متغیر است.معمولاً برای گرفتن نتیجه اثربخش به افراد توصیه می‌شود بین 8 تا 12 جلسه درمان را ادامه دهند.

عوارض جانبی لاغری موضعی با RF

لاغری موضعی با آر اف به خاطر امکان دستیابی به نتایج مورد انتظار، بدون آسیب به بدن معروف می‌باشد. بااین‌حال الزاماً بدون خطر نیست. برخی از عوارض جانبی انجام آن به شرح زیر هستند:

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟در جراحی لیفت پلک چه نکاتی باید رعایت شود؟

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک روشی است که با بکارگیری آن می‌توان پوست اضافی و چربی های زائد موجود در ناحیه پلک را از بین برود و چشم ها را به حالت جوانی و زیبای خود بازگردند ... ادامه مطلب

فواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوستفواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوست

نور آفتاب، عامل اصلی در بروز بعضی مشکلات پوستی از قبيل آفتاب سوختگی، چین و چروک، پيري پوست، لکه های پوستی، حساسيت نسبت به نور و بدخيمي هاي پوستي است.به همین دلیل اگر می خواهید پوستتان جوان بماند و دور از آسیب های تابش آفتاب باشد، استفاده از این کرم را فراموش نکنید. ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

از بهترین راه های جوانسازی پوست و ایجاد فرم و حجم دلخواه در صورت و بدن، تزریق ژل به ناحیه مورد نظر است. یکی از مهم ترین نکات در تزریق ژل ، ماندگاری ژل جوانسازی می‌باشد که به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این متن عواملی که در تزریق ژل اثر دارند شرح داده شده است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.