اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / تأثیر مزوتراپی بر لاغری

تأثیر مزوتراپی بر لاغری

اخیراً روش مزوتراپی لاغری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش، تقریباً برای تمام قسمت‌های بدن که چربی ذخیره کرده‌اند، قابل انجام است؛ اما اکثراً برای بخش‌هایی مانند شکم، باسن، بازوها و پاها کاربرد دارد. پس از تزریق، مواد مزوتراپی سلول‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. در نتیجه این چربی‌ها شروع به آب شدن کرده و در اکثر مواقع برای همیشه از بین می‌روند.

مزوتراپی لاغری در حال حاضر به‌عنوان جایگزینی مناسب برای لیپوساکشن شناخته‌شده است. مزایای مزوتراپی بیش از لیپوساکشن است، مثلاً درد کمتری دارد و همچنین غیرتهاجمی است. همچنین زمان بهبودی به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر است؛ بنابراین افراد می‌توانند نتایج مشابهی را بدون نیاز به دست کشیدن از کار و فعالیت‌های اجتماعی به دست آورند.

ما در کلینیک دکتر رامین مدرسی از مزوتراپی به ‌عنوان یک روش لاغری موضعی موثر و بدون جراحی استفاده می‌کنیم که می‌تواند با کمترین عوارض با نتایج شگفت انگیزی همراه باشد. به‌ منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزوتراپی لاغری موضعی در اصفهان و یا تعیین وقت قبلی در این مرکز می‌توانید با شماره‌ تلفن : 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش انجام مزوتراپی لاغری

مزوتراپی لاغری روشی با حداقل تهاجم برای لاغری می‌باشد. این روش می‌تواند برای از بین بردن و حذف چربی‌های اضافی از طریق تزریق مواد شیمیایی به زیر پوست و ناحیه درمان نیز باشد .مزوتراپی متشکل از آنزیم‌ها، ویتامین‌ها و ماده‌ای مشتق شده از سویا (گیاه) به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی‌ترین ماده شیمیایی موجود در روغن است، می‌باشد.

ماده شیمیایی موجود در محلول مزوتراپی (فسفاتیدیل کولین) کاملاً ماده‌ای بی‌خطر است. اکثر پزشکان از دوز بالای این ماده در درمان کلسترول بالا استفاده می‌کنند. سوزن برای تزریق مزوتراپی خیلی نازک می‌باشد که در اندازه سوزن‌هایی که در طب سوزی استفاده می‌شود می‌باشد. قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی‌حس می‌کنند. موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می‌شود که قابل تحمل است. بعد از انجام تزریق در محل چربی‌های اضافی، پیوند مولکولی چربی‌ها در هم می‌شکنند و چربی تجزیه می‌شود و از حالت جامد به مایع تبدیل می‌شود. مدت انجام عمل مزوتراپی در حد معمول حدود 15 تا 30 دقیقه می‌باشد. بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم‌های تصفیه مانند کبد و روده‌ها خارج می‌کند. در چهار هفته اکثر بیماران نتایج بهبود را مشاهده می‌کنند.

مزوتراپی و لاغری

نواحی تحت انجام لاغری با مزوتراپی

روشلاغری با مزوتراپی را می‌توان در نواحی مختلف بدن از جمله بازوها،چانه،شکم و پاها به کار برد. مزوتراپی هم به عنوان روشی برای از بین بردن ذخایر چربی که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی‌روند و هم به عنوان یک روش مؤثر برای درمان سلولیت استفاده می‌شود. بر خلاف لیپوساکشن قدیمی که در آن سلول‌های چربی از بدن خارج می‌شوند، در مزوتراپی که برای درمان بازوهای آویزان، چربی شکم و غبغب قابل استفاده است در اثر تزریق‌ها دیواره‌های سلول‌های چربی شکسته شده و به بدن اجازه داده می‌شود که چربی‌های اضافه را از بدن خارج کند.

بازوها

در برخی افراد بخش‌های خاصی از بدن حتی با وجود سختگیرانه‌ترین رژیم‌های غذایی در برابر لاغر شدن مقاومت می‌کنند. بالا و پایین بازوها اغلب شامل این خصوصیت می‌باشند. کسانی که در تلاش برای سفت کردن بازوهایشان ناموفق بوده‌اند، می‌توانند از درمان ساده مزوتراپی برای رهایی از چربی اضافه در بازوها استفاده کنند.

شکم

افرادی که در قسمت میانی بدن خود اضافه وزن دارند، می‌دانند که رهایی از این ظاهر ناخوشایند حتی با سختگیرانه‌ترین رژیم غذایی و انجام ورزش، کار بسیار طاقت‌فرسایی است. به همین دلیل، مزوتراپی روشی رایج برای از بین بردن چربی شکم است.

چانه

حتی در بدنی که تناسب اندام خوبی وجود دارد، غبغب می‌تواند منجر به ایجاد ظاهری چاق شود. از آنجایی که چربی اضافه در ناحیه چانه در برابر همه‌ی روش‌های کاهش وزن مقاومت می‌کند، مزوتراپی غبغب که از طریق تزریق انجام می‌شود، روشی مناسب و بی‌خطر برای دستیابی به ظاهری متناسب‌تر و خوش‌تراش‌تر است.

پاها

نواحی داخلی و خارجی ران‌ها به شدت مستعد ابتلا به سلولیت که تجمع ناهموار چربی در زیر پوست است، هستند. از بین بردن سلولیت از این قسمت بدن می‌تواند دشوار باشد. خوشبختانه مزوتراپی مبتنی بر سویا را می‌توان به‌طور مستقیم در این ناحیه اعمال کرد. این محلول به صورت مؤثری دیواره‌ی سلول‌های چربی را می‌شکند در نتیجه بدن می‌تواند به طور طبیعی ضایعات را از بدن خارج کند.

سلولیت

درمان با مزوتراپی سابقه‌ای مؤثر در صاف کردن و برطرف کردن سلولیت دارد. سلولیت به‌صورت نواحی دارای فرورفتگی به شکل پوست پرتقال است که اغلب در باسن و پاها بروز پیدا می‌کند. با استفاده از مزوتراپی پوست در ناحیه‌ی تحت درمان سفت و کشیده شده و به طور محسوسی ظاهر سلولیت بهبود پیدا می‌کند.

افراد نامناسب جهت مزوتراپی لاغری

زنان باردار و شیرده، افراد مبتلا به دیابت، سرطان فعال، عارضه‌های کبدی و کلیوی، مشکلات قلبی، افراد مبتلا به عفونت فعال و کمبود و نقص ایمنی و … کاندیدهای مناسبی برای انجام این روش درمانی نیستند.

عوارض مزوتراپی لاغری

افرادی که مزوتراپی لاغری انجام داده‌اند بر این باورند اگر درمان تحت نظر یک پزشکم جرب انجام شود، ریسک درمان به حداقل می‌رسد.برخی اثرات جانبی مطرح شده عبارت‌اند از:

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مدت ماندگاری نتایج مزوتراپی لاغری

در صورتی که پس ازانجام مزوتراپی لاغری به افزایش وزن زیاد گرفتار شوید، چربی‌های از بین رفته مجدداً به نواحی تحت درمان باز خواهند گشت. از این رو داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل و انجام ورزش‌های هوازی و غیرهوازی مناسب به همراه مزوتراپی عالی‌ترین تأثیرات دائمی و طولانی‌مدت را ظاهر می‌سازد و برای حفظ تأثیرات و نتیجه‌ی درمان، ضروری هستند. شایان ذکر است که مزوتراپی لاغری موضعی برای افراد که دچار چاقی و اضافه وزن زیاد هستند جوابگو و نتیجه بخش نخواهد بود.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

دستگاه کویتیشن روشی برای لاغری موضعی است که موجب کاهش سایز می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این دستگاه به شما کمک می‌کند پهلوها یا بازوهایتان را لاغر کنید. به‌طورکلی، لاغری موضعی برای کسانی مناسب است که فقط می‌خواهند نواحی کوچکی از بدنشان را سفت و صاف کنند. ... ادامه مطلب

مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟

جالپرو ماده ای قدرتمند در آبرسانی و جوانسازی پوست است. تزریق این ژل یک روش چند منظوره برای پر کردن چین و چروک ‌های عمیق و برطرف کردن ترک های پوستی و درمان جای جوش است ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش FITکاشت مو به روش FIT

در روش FIT گرافت‌های مو از پشت سر بیمار برداشته می‌شود و در ناحیه‌ای که با کمبود مو مواجه شده، قرار می‌گیرد. این متد درمانی بدون بیهوشی، جراحی، پانسمان و درد انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.