اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام
آیا کربوکسی تراپی باعث چاقی صورت میشود؟ آیا کربوکسی تراپی باعث چاقی صورت میشود؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین روش ها برای لاغری بدن است که طرفداران زیادی دارد. تزریق گاز دی اکسید کربن به چربی بدن باعث تبدیل شدن این گاز به اسید کربنیک می شود. اسید کربنیک با سرعت زیاد شروع به حل یا آزاد کردن سلول های چربی می کند و باعث لاغری و خوش اندامی می شود.

کاربرد تزریق مزوژل در لاغری کاربرد تزریق مزوژل در لاغری

مزوژل شامل تزریقات کوچکی از مواد آلی، معدنی و آنزیمی باشد که برای حل کردن بافت چربی موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار مؤثر است. درمان از یک سری تزریق‌های کوچک به بافت‌های چربی موضعی تشکیل می‌گردد.

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟ لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

دستگاه کویتیشن روشی برای لاغری موضعی است که موجب کاهش سایز می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این دستگاه به شما کمک می‌کند پهلوها یا بازوهایتان را لاغر کنید. به‌طورکلی، لاغری موضعی برای کسانی مناسب است که فقط می‌خواهند نواحی کوچکی از بدنشان را سفت و صاف کنند.

تأثیر مزوتراپی بر لاغری تأثیر مزوتراپی بر لاغری

اخیراً روش مزوتراپی لاغری طرفداران زیادی پیدا کرده است. این روش، تقریباً برای تمام قسمت‌های بدن که چربی ذخیره کرده‌اند، قابل انجام است؛ اما اکثراً برای بخش‌هایی مانند شکم، باسن، بازوها و پاها کاربرد دارد. پس از تزریق، مواد مزوتراپی سلول‌های چربی را هدف قرار می‌دهد. در نتیجه این چربی‌ها شروع به آب شد

تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟ تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، به جرئت می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.