اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / آیا کربوکسی تراپی باعث چاقی صورت میشود؟

آیا کربوکسی تراپی باعث چاقی صورت میشود؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین روش ها برای لاغری بدن است که طرفداران زیادی به خصوص در کشورهای اروپایی دارد. تزریق گاز دی اکسید کربن به چربی بدن باعث تبدیل شدن این گاز به اسید کربنیک می شود. اسید کربنیک با سرعت زیاد شروع به حل یا آزاد کردن سلول های چربی می کند و باعث لاغری و خوش اندامی می شود. کربوکسی تراپی برای لاغری موضعی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا چربی‌های ناخواسته‌ای که در بازو، پا، باسن، صورت و سایر نقاط بدنتان دارید را بدون اینکه نگران عوارض آن باشید از بین ببرید.

در این روش، پوست با افزایش سلول های خونی، فعالیت بیشتری نسبت به قبل از تزریق خواهد داشت و این امر موجب می شود تا سلول های چربی در اثر این فعالیت از بین بروند؛ اما این اتفاق به این معنی نیست که صورت شما کاملاً لاغر می شود بلکه در اثر این متابولیسم، رشد کلاژن و الاستین پوست افزایش یافته و در پایان پوستی سفت و ارتجاعی خواهید داشت که موجب شکل گیری حالت طبیعی صورت شما خواهد شد. این ماده به سلولهای چربی و بافت های همبند عامل سلولیت حمله کرده و آنها را از هم میشکند و در نتیجه موجب چاقی صورت نمیگردد.

در کلینیک مدرن و مجهز دکتر رامین مدرسی، کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی و رفع برخی ضایعات پوستی، در بهترین سطح ممکن قابل انجام است. لطفاً جهت مشاوره و ارتباط با کارشناسان ما، با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای رزور نوبت اینترنتی اینجا کلیک کنید.

مزایای کربوکسی تراپی صورت

در کربوکسی تراپی نکات بسیار زیادی وجود دارد که بیماران و پزشکان را به انجام این عمل زیبایی تشویق می‌کند. از جمله مزایای این روش:

کربوکسی تراپی صورت چگونه انجام می شود؟

پزشک، با سوزن های ریز تزریقی گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست انتقال می دهد. دی اکسید کربن، جریان خون را در ناحیه انتقال داده شده افزایش می دهد و به هنگام برخورد با سلول های چربی باعث تخریب و از بین رفتن آنها می شود. با توجه به بخشی از صورت یا بدن که تحت درمان قرار می گیرد روش انجام کار متفاوت است؛ اما روش کلی کار به این صورت است که مخزن گاز دی اکسید کربن توسط لوله های پلاستیکی به یک تنظیم کننده جریان متصل می باشد. پزشک می تواند میزان فشار گاز خروجی را انتخاب کند. دی اکسید کربن از طریق لوله های استریلی که یک فیلتر در انتهای آن قرار دارد جریان می یابد. فیلتر ناخالصی های گاز را قبل از انتقال به بدن از بین می برد. این روش تقریباً بدون درد است؛ اما افراد می توانند قبل از انجام کار از پماد بیحسی استفاده کنند.

 کربوکسی تراپی

اقدامات قبل از انجام کربوکسی تراپی صورت

قبل از کربوکسی تراپی نیاز نیست اقدام خاصی صورت گیرد مگر اینکه پزشک، تشخیص دهد که فرد نیاز به انجام عملی خاص دارد. به صورت کلی نیاز است که فرد قبل از انجام کربوکسی تراپی نظافت خود را رعایت نماید و از مصرف الکل از 24 ساعت قبل خودداری نماید. در برخی موارد پزشک، انجام برخی از آزمایشها را قبل از کربوکسی تراپی ضروری دیده و برای فرد الزام می دارد که لازم است تمامی این آزمایشها انجام گردیده و جواب آن به وی ارجاع داده شود.

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی صورت

مراقبت های بعد از کربوکسی تراپی صورت به شرح ذیل می باشد:

موارد منع استفاده از کربوکسی تراپی

ماندگاری کربوکسی تراپی صورت

میزان ماندگاری کربوکسی تراپی صورت به طور متوسط حدود 6 ماه می باشد که با تکرار کربوکسی تراپی میزان ماندگاری آن نیز افزایش می یابد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه کربوکسی تراپی صورت

هزینه این عمل، بسته به ناحیه تحت درمان، هدف از انجام درمان، کلینیک انتخاب شده و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است.

عوارض کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی تا کنون هیچ عوارضی را نشان نداده است. شاید تنها عوارض کربوکسی تراپی درد و قرمزی خفیف در محل تزریق و حساسیت به گرما می باشد. در برخی از موارد ممکن است در ناحیه تزریق کبودی خفیفی ایجاد شود که موقتی هستند و بعد از چند ساعت یا چند روز بدون هیچ درمانی از بین می رود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آر اف فرکشنالآر اف فرکشنال

جوانسازی صورت ولیفت صورت با آر اف فرکشنال یکی از روشهای جدید درمانی ولیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده میشود. ... ادامه مطلب

درمان تعریق کف دست با بوتاکسدرمان تعریق کف دست با بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ هایی است که امروزه برای جلوگیری از تعریق نقاط مختلف بدن به کار گرفته می‌ شود و مزیت‌ های بسیار خوبی را برای افراد پس از استفاده به دنبال خواهد داشت. یکی از مزیت‌ های این روش ماندگاری بالای آن می‌ باشد. ... ادامه مطلب

ویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوستویژگی های پوست سالم و روشهای افزایش شادابی پوست

مراقبت از پوست صورت یک بخش مهم در سبک زندگی افراد به شمار می رود چرا که امروزه تمامی افراد چه مرد و چه زن به دنبال داشتن پوستی شفاف و شاداب می باشند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.