اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

لاغری موضعی با کویتیشن چگونه است؟

دستگاه کویتیشن که با نام‌های اولتراسوند کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن نیز شناخته می‌شود؛ یکی از جدیدترین روش‌های کانتورینگ بدن و لاغری موضعی است. دستگاه اولتراسونیک کویتیشن یک روش با تهاجم کم و جایگزین لیپوساکشن است که از امواج اولتراسونیک برای تبدیل سلول‌های چربی به اسیدهای چرب که راحت‌تر از بدن دفع می‌شوند، استفاده می‌کند.
اگر خواهان اندامی خوش‌فرم هستید استفاده ازدستگاه لاغری کویتیشن می‌تواند برای شما مناسب باشد. این روش به چندین جلسه‌ی درمانی نیاز دارد که طی آن نواحی دارای چربی موضعی با امواج فراصوت با فرکانس پایین (که به دلیل کم بودن فرکانس هیچ عارضه‌ای ندارد) مورد هدف قرار می‌گیرند.
لاغری با کویتیشن برخلاف روش‌های جراحی مانند بای‌پس معده و لیپوساکشن، هیچ جای زخمی را از خود باقی نمی‌گذارد. در اکثر موارد، خونریزی، عفونت و درد را به دنبال ندارد و پس از عمل نیازی به استراحت کردن نیست.

ما در کلینیک دکتر رامین مدرسی از مزوتراپی به ‌عنوان یک روش لاغری موضعی موثر و بدون جراحی استفاده می‌کنیم که می‌تواند با کمترین عوارض با نتایج شگفت انگیزی همراه باشد. به‌ منظور دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص لاغری موضعی با کویتیشن در اصفهان و یا تعیین وقت قبلی در این مرکز می‌توانید با شماره‌ تلفن 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه لاغری با دستگاه کویتیشن

دستگاه کویتیشن، امواج اولتراسونیک که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند (20 تا 40 کیلو هرتز) تولید می‌کند. در اثر برخورد این امواج با مولکول‌های آب میان بافتی، حباب‌های ریزی در اطراف سلول‌های چربی ایجاد می‎شود. حباب‌های ایجادشده تحت تأثیر امواج اولتراسونیک قرار می‎گیرند؛ سپس فوران شده و با دیوار سلول‌های چربی برخورد می‎کنند. در اثر این برخورد، حباب‌ها پاره می‎شوند و سبب بیرون ریختن چربی‌ها و آب درون‌سلولی یا تری گلیسیرید می‎شود. پس از ترکیدن این حباب‌ها بدن به‌طور طبیعی این اسیدهای چرب را با مجاری ادرار و سیستم لنفاوی خارج می‌کنند. این پروسه باعث لاغری با دستگاه کویتیشن می‌شود.

دستگاه کویتیشن روشی برای لاغری موضعی است که موجب کاهش سایز می‌شود. به‌عبارت‌دیگر این دستگاه به شما کمک می‌کند پهلوها یا بازوهایتان را لاغر کنید. به‌طورکلی، لاغری موضعی برای کسانی مناسب است که فقط می‌خواهند نواحی کوچکی از بدنشان را سفت و صاف کنند.

نواحی قابل‌درمان با کویتیشن

نواحی دارای چربی موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم؛ برای مثال نواحی زیر با کویتیشن قابل‌درمان است:

افراد کاندید جهت لاغری با دستگاه کویتیشن

افراد سالم با اضافه‌وزن متوسط که تمایل به کاهش وزن 2.5 تا 50 کیلوگرم دارند، بهترین متقاضیان لاغری با کویتیشن محسوب می‌شوند.

لاغری با دستگاه کویتیشن

موارد منع استفاده از کویتیشن

  1. دوران بارداری و شیردهی
  2. بیماری قلبی عروقی و وجود پیس‌ میکر (ضربان‌ساز) در بدن یا هر وسیله الکترونیکی در داخل بدن.
  3. اگزما، عفونت پوستی، پسوریازیس، تاتو در ناحیه مورد عمل
  4. سطح کلسترول بالا (بالاتر از 300)، تری گلیسیرید بالا یا فشارخون بالا
  5. بیماری‌های کبدی، کلیوی یا دیابت
  6. وجود پروتز فلزی در بدن یا آی یو دی، ترکش و…
  7. کبد چرب، سنگ کیسه صفرا و سندرم روده تحریک‌پذیر
  8. ابتلا به سرطان یا تومور
  9. افسردگی و سایر بیماری‌های روانی
  10. تب بالا، سل، ایدز، هپاتیت، صرع، فتق شکمی، آسم،پوکی استخوان، فیبرومیالژی، سابقه لخته خون، مشکلات انعقاد خون، آمبولی و ناهنجاری‌های فیزیکی.
  11. مصرف طولانی مدت آسپرین و مسکن‌ها و داروهای ضدالتهاب.
  12. سن کمتر از 20 و بالاتر از 55

مزایای لاغری با دستگاه کویتیشن

نتایج استفاده از دستگاه کویتیشن

نتایج استفاده از کویتیشن فوری است و ماندگاری بالایی دارد. درمان با کویتیشن حدود سی دقیقه طول می‌کشد. اندازه‌ی دور بدن اکثر بیماران پس از فقط یک جلسه 2 تا 10 سانت کمتر می‌شود و نتایج پس از هر جلسه بهتر می‌شود. البته نتیجه درمان به موارد زیر بستگی دارد:

رژیم غذایی مناسب و افزایش فعالیت بدنی نیز بدون شک مؤثر است و به حفظ نتایج به دست آمده کمک می‌کند.

توصیه‌های مهم قبل و بعد از انجام لاغری با دستگاه کویتیشن

بیماران باید قبل و بعد از درمان حداقل یک و نیم لیتر آب بنوشند و از خوردن نان، برنج و نوشیدنی‌های کربنات‌دار پرهیز کنند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض کویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن ممکن است با عوارضی همراه باشد، هر چند این عوارض به ندرت رخ می‌دهد و در صورت بروز، معمولاًتحریک یا قرمزی ملایم پوست است که پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

عوارض خفیف کویتیشن

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی فیلر ژوویدرم Juvedermمعرفی فیلر ژوویدرم Juvederm

فیلرهای ژوویدرم با طیف وسیعی از پرکننده های مناسب با بافت های مختلف پوست بدن انسان، جزو بهترین و باکیفیت ترین فیلرهای موجود می‌باشد. این فیلر پس از تزریق با ماندگاری مناسب، زیر پوست بافتی نرم را ایجاد می‌کند که بر خلاف فیلرهایی که از مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند؛ ظاهری طبیعی و زیبا به پوست می‌دهد ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آنلیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آن

در لیزر موهای زائد، نوع پوست و موی فرد و محل لیزر بسیار اهمیت دارد. افرادی که پوستی روشن و موهای ضخیم و تیره دارند بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد می‌باشند و در این افراد نتایج از بین رفتن موهای زائد بسیار مطلوب است ... ادامه مطلب

روشهای درمان منافذ باز پوستروشهای درمان منافذ باز پوست

برخی از افراد زمانی که به پوست صورت خود در آینه می‌نگرند؛ روی پوست بخصوص در ناحیه گونه‌ها و بینی، سوراخ‌ های زیادی در کنار هم می‌بینند که در کنار بعضی از آنها جوش‌های ریز و درشت سرسیاه و سرسفید درآمده است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.