اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟

پی آر اف (PRF) در چه مواردی کاربرد دارد؟

جوان‌سازی پوست صورت با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود که این روش‌ها برای گروه‌های سنی مختلف و آسیب‌های پوستی متفاوت انتخاب می‌شوند. پی آر اف مخفف “فیبرین غنی از پلاکت” است. این مرحله بُعدی در تکامل جوان‌سازی طبیعی پوست و مو است. این روش دارای پلاکت ، فاکتورهای رشد و سلول‌هایی است که برای کمک به جوان‌سازی پوست ، رشد مو و ترمیم زخم استفاده می‌شود. این نوع درمان از برخی جهات مشابه PRP است. اما پی آر اف فاکتورهای رشد را برای مدت زمان طولانی‌تری حدود یک هفته آزاد می‌کند. ولی در مقابل PRP فاکتورهای رشد را برای چند ساعت آزاد می‌کند.
این بدان معنی است که پی آر اف می‌تواند مزایای بلندمدت‌تری داشته باشد. عوامل رشد، باعث تحریک سلول‌های بنیادی در بهبود کلاژن در پوست و رشد مو می‌شوند. تصور می‌شود که پلاکت موجود در این روش نسبت به PRP مقاوم‌تر است، پس بنابراین باعث بهبود سریع‌تر می‌شود. پی آر اف آماده شده بلافاصله برای تزریق پوست سر آماده می‌شود تا به ترمیم و رشد مو کمک کند.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان می‌توانید با تزریق پی آر اف، پوستی جوان تر داشته باشید و از ریزش مو پیشگیری کنید و شاهد نتایج بسیار خوبی در این زمینه‌ها باشید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه انجام درمان با PRF

در این روش از خودتان خون گرفته می‌شود. قبل از درمان، یک ویال خون کشیده می‌شود. سپس، خون در داخل سانتریفیوژ قرار می‌گیرد. این مرحله برای جدا کردن پی آر اف از سایر اجزای خون طراحی شده است. پس از چرخش، این پلاکت از بالای ویال به داخل یک سرنگ کشیده می‌شود. بلافاصله به صورت یا بدن تزریق می‌شود. این روش سریع، نسبتاً بدون درد است. این نوع درمان نیازی به مراقبت بعد از عمل یا مرخصی گرفتن ندارد.

مزایای استفاده از PRF

به طور کلی این روش دارای مزایای بسیار زیادی است که شامل:

جوانسازی پوست با پی آر اف

کاندیدای مناسب PRF

بیشتر افراد بسته به نگرانی‌های هر فرد، کاندیدای مناسبی برای درمان به این شیوه هستند. این روش در واقع می‌تواند پرکننده اسید هیالورونیک را نازک کرده و تزریق نرم و طبیعی‌تر را ایجاد کند. همچنین این نوع درمان برای بیمارانی که به دنبال درمان پرکننده هستند اما پوست نازک دارند، مفید می‌باشد. اگر به دنبال بهبود قابل توجه، تدریجی و نتایج طبیعی هستید این روش مناسب شماست.

افراد نامناسب جهت انجام PRF

اگر درگیر بیماری‌ها و مشکلات زیر باشید این درمان برای شما مناسب نیست:

تعداد جلسات درمانی PRF

مدت جلسات درمان در افراد و مناطق تحت درمان متفاوت است. این درمان بین 3 تا 6 جلسه با فواصل 4 تا 6 هفته‌ای انجام می‌شود. بهبود بافت پوست در طی 3 تا 6 ماه پس از درمان دیده می‌شود و ماه‌ها پس از درمان نیز بهبود ادامه می‌یابد. بازسازی کامل کلاژن به 6 ماه زمان نیاز دارد.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت‌های پس از پی آر اف (PRF)

  1. پرهیز از مصرف قرص‌های ضد‌التهاب تا دو روز پس ازعمل
  2. منع فعالیت‌های شدید یا مسافرت هوایی به مدت 24 ساعت

عوارض جانبی PRF

در این روش عوارض جانبی به حداقل می‌رسند؛ زیرا موادی که در مناطق تحت درمان تزریق می‌شود از خون خود فرد گرفته می‌شود. آسیب‌دیدگی در این نوع درمان بسیار ناچیز است. ممکن است تورم و ناراحتی جزئی در محل درمان وجود داشته باشد که موقتی است. این مشکل با استفاده از کمپرس آب سرد طی چند روز برطرف می‌شود.

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی فیلر ژوویدرم Juvedermمعرفی فیلر ژوویدرم Juvederm

فیلرهای ژوویدرم با طیف وسیعی از پرکننده های مناسب با بافت های مختلف پوست بدن انسان، جزو بهترین و باکیفیت ترین فیلرهای موجود می‌باشد. این فیلر پس از تزریق با ماندگاری مناسب، زیر پوست بافتی نرم را ایجاد می‌کند که بر خلاف فیلرهایی که از مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند؛ ظاهری طبیعی و زیبا به پوست می‌دهد ... ادامه مطلب

آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟

مزوتراپی برای لک صورت، فرایندی است که در آن پزشک با استفاده از سوزن‌هایی بسیار نازک آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌های موردنیاز پوست را به آن می‌رساند. این موارد برای سفت شدن و جوان‌سازی پوست مفید هستند. ازآنجایی‌که صنعت زیبایی درمان‌های بسیاری را ارائه داده و هرکدام از آن‌ها دستیابی به نتایجی فوق‌ال ... ادامه مطلب

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟

برای تصحیح چین های عرضی پیشانی، خط اخم، افتادگی ابرو از روش لیفت پیشانی یا کشیدن پوست به روش آندوسکوپیک استفاده می شود. در روش لیفت آندوسکوپی ابرو، بخش میانی صورت هدف قرار گرفته و پزشک با استفاده از آندوسکوپ که یک پروب کوچک است، محل مورد نظر را بدون اجرا برش های بزرگ، مشاهده می نماید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.