اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیزر فوتونا چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد؟

لیزر فوتونا چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد؟

برای دستیابی به زیبایی و جوان ماندن پوست صورت و بدن و پیشگیری از چین و چروک پوست، ترکیب روش های طبیعی و بهره گیری از فناوری های پیشرفته پیشنهاد می گردد. دستگاه فوتونا از ترکیب ان دی یگ و لیزر اربیوم فراهم شده است و همین مسئله توانسته است بهترین و بی رقیب ترین روش زیبایی را برای استفاده کنندگان از آن به همراه داشته باشد. لیزر فوتونا جهت جوانسازی پوست و لاغری استفاده می گردد و فواید بسیاری در مقایسه با روش های دیگر برای درمان مشکلات پوستی و چاقی دارد.

فوتونا یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که به صورت غیرتهاجمی بوده برای انجام آن نیازی به ایجاد برش و بیهوشی بیمار نیست. در این روش مراحل درمان از روی پوست و داخل دهان آغاز می شود و بدون نیاز به تزریق ماده ای خاص، موجب افزایش استحکام و سفتی پوست می شود. در واقع جوانسازی 4 بعدی در 4 مرحله و با دو طول موج انجام می شود و اقدامات لازم به روی لایه های عمیق، میانی و سطحی پوست صورت می گیرد تا علائم پیری از پوست پاک شود.

جوانسازی چهار بعدی با لیزر فوتونا، بدون نیاز به جراحی، به صورت طبیعی پس از چند جلسه باعث جوانی و طراوت پوست می شود. شما می‌توانید جهت جوانسازی با لیزر فوتونا در اصفهان به کلینیک دکتر رامین مدرسی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد لیزر فوتونا

موارد کاربرد لیزر فوتونا در جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی عبارت است از:

لیزر فوتونا

مزایای لیزر فوتونا

مزایا لیزر فوتونا عبارتند از:

  1. روش غيرتهاجمى
  2. دوره نقاهت كوتاه
  3. درصد بالاى رضايتمندى
  4. هندپيس هاى مختلف، تنوع كاربرد
  5. جوانسازى 4بعدى، شامل درمان از داخل دهان و از روى پوست

جوانسازی پوست با لیزر فوتونا چگونه انجام میشود؟

این روش طبق درخواست اشخاص هم از طریق سطح خارجی پوست و هم از طریق مخاط دهان انجام میشود. در این درمان از 2 طول موج مختلف لیزر استفاده شده و اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست آن از کاربرد این دو طول موج لیزر در 4 سطح مختلف شامل لایه‌های عمقی، میانی، مخاط دهان و بالاخره سطح پوست حاصل می‌گردد. به طور معمول میزان نتایج حاصله و زمان لازم برای دستیابی به این نتایج، در افراد مختلف متفاوت است؛ اما اغلب بیماران ضمن احساس بهبودی نسبی، ظرف مدت کوتاهی بعد از درمان، نتایج واضح آن را در حدود 2 تا 3 ماه بعد تجربه خواهند نمود.

مراحل انجام لیزر فوتونا هم به شرح زیر است:

1. لیفت از داخل دهان

گرما دهی ملایم از داخل بافت دهان با انقباض کلاژن ها باعث حجم دهی و سفت شدن پوست ناحیه خط خنده میگردد.

2. جوانسازی

با تأثیر بر لایه‌های زیرین پوست و تکمیل تأثیر مرحله خط خنده باعث بازگرداندن استحکام به بافت پوست می شود.

3. فرم دهی پوست

گرمادهی به عمق پوست از روی پوست، برای حجم دهی و لیفت پوست که به هم‌افزایی دو مرحله قبل کمک میکند.

4. لایه برداری سطحی

لایه‌برداری سطحی که موجب جلادهی پوست و ظاهر شفاف و بهتر آن میگردد. در درمان‌هایی که حالت لایه برداری بیشتری دارند تا چند روز حالت خشکی، التهاب و پوسته ریزی دیده خواهد شد.

مراقبت بعد از لیزر فوتونا

مراقبت بعد از لیزر فوتونا راحت بوده و فقط کافی است در معرض نور خورشید قرار نگیرید و تا 48 ساعت پس از این درمان، آرایش نکنید؛ زیرا آرایش کردن در این مدت، موجب به وجود آمدن آکنه روی پوست می شود. حتماً از ضد آفتاب با اس.پی.اف 50 به بالا استفاده نمایید. به وسیله پاک کننده های فومی صورت خود را به صورت ملایم بشویید و هرگز از لوسیون های اسیدی استفاده نکنید. تا 24 ساعت پس از درمان ورزش نکنید و ناحیه درمان را مرطوب نگه داشته و آبرسانی کنید.

هزینه و قیمت لیزر فوتونا

هزینه لیزر فوتونا به تعداد جلسات مورد نیاز و همچنین کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.

ماندگاری لیزر فوتونا

این لیزر را بین 2 تا 3 مرحله در فواصل یک ماه یک بار باید انجام داد و حداقل یک سال ماندگاری دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیزر فوتونا

این روش یکی از ایمن ترین و اثربخش ترین روش های درمانی در این حوزه است؛ اما به طور معمول پس از انجام لیزر درمانی، التهاب خفیف و قرمز شدن و خشکی پوست کاملاً طبیعی است که ظرف مدت یک یا دو روز برطرف خواهد شد، بنابراین استفاده از کرم ضدآفتاب، آبرسان و سایر کرم های محافظ پوست در دوره پس از درمان ضروری است.

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نسیم رحمانی [ 1401-08-13 ]
سلام آیا این لیزر برای پاک کردن تتو هم اثری داره؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس

تفاوت تزریق بوتاکس با پرکننده‌ها(ژل یا فیلر و چربی) در آن است که با تزریق بوتاکس عضلات زیر پوست فلج می‌شوند و شخص دیگر قادر به انجام حرکاتی که ایجاد چین و چروک در سطح پوست می‌نماید، نیست ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آنلیزر موهای زائد و شایعات مربوط به آن

در لیزر موهای زائد، نوع پوست و موی فرد و محل لیزر بسیار اهمیت دارد. افرادی که پوستی روشن و موهای ضخیم و تیره دارند بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد می‌باشند و در این افراد نتایج از بین رفتن موهای زائد بسیار مطلوب است ... ادامه مطلب

افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟

لیفت صورت روش کشیدن پوست های اضافی صورت برای جوانسازی صورت می باشد که می تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت باشد که سبب شادابی و جوان تر نشان دادن پوست شما شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.