اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / روشهای از بین بردن موهای زائد با الکترولیز

روشهای از بین بردن موهای زائد با الکترولیز

موهای زائد بدن همیشه مورد آزار و اذیت افراد بوده‌اند، به همین دلیل همیشه راهکارهای مختلفی برای از بین بردن آنها معرفی شده است؛ اما هیچ یک از این روش‌های باعث نشده‌اند تا موهای ناخواسته بدن را به طور کلی و به صورت همیشگی از بین ببرند. خوشبختانه پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده تا شاهد فواید آن در حوزه زیبایی شده و محققان بتوانند روشی را برای حل کردن این مشکل پیدا کنند. الکترولیز موهای زائد یکی از بهترین و مؤثرترین این روش‌ها می‌باشد. همچنین بهتر است بدانید که الکترولیز تنها روشی است که برای حذف موهای ناخواسته بدن توسط سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) تأیید شده است.

برای رفع موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای الکترولیز

الکترولیز برای از بین بردن دائمی موهای ناخواسته صورت دارای مزایای بسیاری می‌باشد، از جمله:

الکترولیز موهای زائد

روش های از بین بردن موهای زائد با الکترولیز

الکترولیز گالوانیک

در سطوح خیلی بالا، روش گالوانیک الکترولیز از اعمال یک جریان الکتریکی به ریشه مو استفاده می‌کند. پزشک این کار را با قرار دادن یک سوزن بسیار نازک در داخل فولیکول‌ مو و اعمال یک جریان الکتریکی کوتاه انفجاری انجام می‌دهد. جریان الکتریکی باعث بروز یک عکس‌العمل در حلال آب نمکی موجود در ریشه فولیکول شده و باعث تجزیه فولیکول رشد مو می‌شود. الکترولیز روی هر مو به‌صورت جداگانه عمل می‌کند که به همین دلیل است که این فرآیند به‌ویژه برای نواحی گسترده‌تر با تراکم بالای مو معمولاً وقت گیراست. با نرخ موفقیت 80 درصدی (80 درصد موهایی که از این روش برای از بین بردن آنها استفاده می‌شود، از بین می‌روند)، الکترولیز گالوانیک یکی از مؤثرترین فرم‌های از بین بردن مو است که امروزه در دسترس است و یکی از چند روشی است که به عنوان یک روش دائمی توسط FDA تأیید شده است.

ترمولیز

با اشاره به درمان با استفاده از حرارت، امواج رادیویی یا فرکانس بالا، این فرآیند از لحاظ اینکه در این روش هم یک سوزن در پایه فولیکول مو قرار داده می‌شود شبیه الکترولیز گالوانیک است. جریان متناوب سپس به پایه فولیکول مو اعمال شده و بنابراین باعث می‌شود سلول‌ها تا نقطه تخریب (الکترو- انعقاد) گرم شوند. محدودیت اصلی ترمولیز این است که این روش برای همه انواع مو مناسب نیست و عمدتاً برای موهای با ریشه سطحی مناسب است. به طور معمول این روش نرخ موفقیت 10 تا 15 درصدی را در مقابل نرخ موفقیت 80 درصدی الکترولیز در از بین بردن مو داراست.

ترکیبی

الکترولیز مو ترکیبی شامل هر دو روش گالوانیک و ترمولیز است. ابتدا سدیم هیدروکسید تولید می شود و بعد توسط جریان متناوب برق گرم می شود. در نهایت گرمای تولید شده به همراه محلول شیمیایی، سلول های رویش مو را از بین می برند.

آمادگی های لازم قبل از درمان با الکترولیز

برخی نکات را باید قبل از انجام الکترولیز در نظر گرفت:

نحوه سوزاندن مو با الکترولیز

در فرآیند الکترولیز مو ابتدا یک ربع تا نیم ساعت قبل از شروع کار برای کاهش درد کرم بیحسی به نواحی تحت درمان مالیده می شود. وقتی پوست ناحیه مورد نظر بیحس شد، پزشک متخصص سیمی را که پروب یا سوزن نامیده می شود، دست می گیرد. سپس سوزن بسیار ظریف را از طریق سوراخ پوست داخل فولیکول مو می کند و یک جریان الکتریکی ایجاد می‌ شود که به فولیکول مو آسیب می رساند و آن را از بین می ‌برد. در آخر مو به راحتی با موچین از ریشه کنده می‌ شود. جریان الکتریکی که این سوزن تولید می کند سلول ‌هایی که به رشد موها کمک می ‌کنند را نیز از بین می‌ برند. تخریب فولیکول به همراه سلول های رشد مو باعث می شود رویش مجدد مو امکان پذیر نباشد. بسته به ناحیه تحت درمان مدت زمان جلسات می تواند از 30 دقیقه تا 2 ساعت طول بکشد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

افراد منع از استفاده از الکترولیز

  1. روی پوست زخمی یا بیمار الکترولیز انجام ندهید.
  2. در صورت وجود بیماری هایی چون بیماری قلبی به خصوص کسانی که پیس میکر دارند، اجازه کتبی پزشک معالج قبل از انجام الکترولیز ضروری است.
  3. کسانی که از بیماری های عفونی مثل AIDS با هپاتیت ویروسی رنج می برند می توانند تحت الکترولیز قرار گیرند؛ اما باید احتیاط بسیار مبذول داشت.

عوارض جانبی الکترولیز

از عوارض جانبی و خطرات الکترولیز می توان به قرمزی پوست تا چند روز اشاره کرد. حالت خطرناک تر آن مربوط به مواردی می شود که در مرکز نامعتبر از سوزن های غیراستریل استفاده شود و موجب عفونت شدید پوست می گردد و زخم ایجاد می کند.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :عبدالمالکی [ 1402-09-14 ]
لطفا تماس بگیرید

راسی [ 1401-05-05 ]
آیا امکان دارد در صورت استفاده نکزدن سوزن جدید برای فرد جدید شخص به ایدز یا بیماری های دیگر دچار شود

رامین احمدی [ 1400-12-06 ]
سلام متخصصی میشناسید ک تو سبزوار باشه برای الکترولیز بدن معرفی کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟چه عواملی باعث ریزش شدید مو در زنان میشود؟

به طور کلی همه‌ی افراد ریزش مو دارند اما مو های ریخته شده جایگزین می‌ شوند. ریزش روزانه حداکثر ۱۰۰ تار مو در انسان طبیعی در نظر گرفته می‌ شود. وقتی تعادل بین ریزش و رویش مو ها به هم بخورد، فرد به ریزش مو مبتلا است. ... ادامه مطلب

درمان گرانولوم های ایجاد شده پس از تزریق ژل لب با آنزیمدرمان گرانولوم های ایجاد شده پس از تزریق ژل لب با آنزیم

گرانولوم به توده های سفت و برجسته ای گفته می شود که در اثر عفونت به وجود می آیند. گرانولوم جزو عوارض نادری است که در کمتر از 1 درصد از بیماران به وجود می آید. ... ادامه مطلب

درمان کک و مک با لیزردرمان کک و مک با لیزر

کک و مک یا همان لکه‌های قهوه‌ای رنگی که معمولاً در افراد با پوست روشن تر دیده می‌‌شود، بدون اینکه هیچ عارضه یا بیماری خاصی باشد، گاهی ممکن است از لحاظ زیبایی، فرد را آزرده کند و برای رفع این لکه‌ها به دنبال راهکار باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.